Niklasp Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 For de gangene du faktisk <em>ikke</em> liker det noen skriver.Facebook jobber med en ny knapp Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 *Liker ikke* Idéen med ein "sympatiserer" knapp er i utganspunktet eit godt alternativ til "liker ikke" som fort kan bli negativt. Men dersom du må krysse av for at du er trist eller liknande for at denne knappen skal være tilgjengelig så blir det for min del veldig sytete. Det finnes også mange andre situasjoner der det kan være treffande med litt sympati utan at personen som poster statusen trenger å være så forferdelig trist. 2 Lenke til kommentar
Dommedagsprofet Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 *Liker ikke* Idéen med ein "sympatiserer" knapp er i utganspunktet eit godt alternativ til "liker ikke" som fort kan bli negativt. Men dersom du må krysse av for at du er trist eller liknande for at denne knappen skal være tilgjengelig så blir det for min del veldig sytete. Det finnes også mange andre situasjoner der det kan være treffande med litt sympati utan at personen som poster statusen trenger å være så forferdelig trist. Enig. Det burde heller være opp til personen som leser statusen å velge mellom "liker" og "sympatisér". Det virker mye mer naturlig sammenlignet med vanlig, fysisk kommunikasjon. 2 Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Facebook medie presents: Knapp Wow! 1 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Hva med en "alt mulig" knapp? Så kan hver enkelt bruke fantasien sin for å tenke seg til hva du evnt. skulle mene med å trykke på den. Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Hva med en "alt mulig" knapp? Så kan hver enkelt bruke fantasien sin for å tenke seg til hva du evnt. skulle mene med å trykke på den. kjipt når ein er fjortis med 600 på vennelisten og alle skal "like" noko du legger ut da blir det ikkje 1.2. and 48 others liked this. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Tror jeg skal skrive et css i Stylish som overskriver liker-knappen med meh-knappen (http://cdn10.mixrmedia.com/wp-uploads/ziggytek/blog/2010/08/120522_screen_shot_2010-08-09_at_112422_am.png) så jeg i det minste kan le litt for meg selv når jeg er på facebook. Er vel for mye å håpe på en offisiell versjon. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 kjipt når ein er fjortis.Fixed :-PHelt enig. 2 Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Hva med en "alt mulig" knapp? Så kan hver enkelt bruke fantasien sin for å tenke seg til hva du evnt. skulle mene med å trykke på den. Eller en knapp man trykker på og skrive noe? La oss bare kalle den "comment" Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Jo mer folk maser og kjaser etter "dislike" knapper og lignende utløp for negativitet, jo mer skjønner jeg Facebooks uttalte policy om positiv kommunikasjon. Vi trenger ærlig talt ikke å gjøre det enklere for grinebitere å komme med surmaga negativitet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg