oblivian Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Heisann, Var tilfeldigvis innom endringssidene til NGT istad (jeg pleier egentlig å telnete routeren til vanlig), og jammen var det en firmware update der. Tidligere hadde jeg 5.3.7 og nå lå det altså firmware 5.3.9r4 som jeg da oppdaterte til. Er det noen som vet hva denne firmwaren fikser? Er de evindelige MSN audio/voice problemene ute av verden? Hadde også gjerne sett støtte for UPnP også... PS. Var innom Netopia sidene for å sjekke eventuelle readme filer, men det var en registrering- og godkjennings sekvens lenger enn H***, så hvis det er noen som har tatt seg bryet, let me know. ;-) EDIT: Gjelder Netopia 4542 Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Har samme routeren... Du hadde ikke tilfeldigvis giddet å enten forklare fort hvordan man kjører ny firmware update, eller evt vise meg hvor du fant ut hvordan? DrErling Edit: Har ikke samme routern allikevel netopia 3351 her. Finnes vel ikke update til den. Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 http://endring.nextgentel.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå