Arodem Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Rockstar har planer om betydelig ekstrainnhold med Michael, Franklin og Trervor.Grand Theft Auto V får historiepåbygg neste år Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Men PC-versjon, nei det får vi ikkje. 1 Lenke til kommentar
Psyfly7 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Men PC-versjon, nei det får vi ikkje. Slapp av. Det kommer nok ikke til å bli avslørt før litt ut på nyåret 1 Lenke til kommentar
Axl Rose Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Så bra! Håper virkelig de utforsker den norlige halvdelen av kartet litt bedre Lenke til kommentar
zyaN Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Flotte greier, gleder meg. La bort spillet ganske fort etter jeg ble ferdig, har ikke hatt lyst til å utforske så mye. Føles liksom litt dødt ut. Det vil nok endre seg når PC-versjonen kommer. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Samme her! Spilte bare noen få minutter etter rulleteksten.. Prøvde online bittelitt.. For meg er det historiedelen som gjelder.. spesielt har jeg håpet på flere heists! Selv om jeg la bort spillet raskt, så gjorde jeg veldig, veldig mye av absolutt alle oppdragene! Alle man kunne gjøre før det "sluttet", bortsett fra noen race, osv.. Blir det bra singleplayerdel, tar jeg spillet opp igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå