LogiT3x Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Hei, Jeg har merket et problem som plutselig har oppstått på min bærbare pc. Det er en asus n56vj og har oppgradert til win 8.1. Problemet mitt er at når jeg trykker på tast "W", åpner søkefeltet seg på høyre side, når jeg trykker vanlig på "E", så åpner min datamaskin seg, når eg trykker på "R", så åpner "kjør" vinduet" Er det noen her som har hatt det samme problemet og/el vet om hvordan jeg kan få det vekk ? Lenke til kommentar
Junk Inbox Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Hei, Jeg har merket et problem som plutselig har oppstått på min bærbare pc. Det er en asus n56vj og har oppgradert til win 8.1. Problemet mitt er at når jeg trykker på tast "W", åpner søkefeltet seg på høyre side, når jeg trykker vanlig på "E", så åpner min datamaskin seg, når eg trykker på "R", så åpner "kjør" vinduet" Er det noen her som har hatt det samme problemet og/el vet om hvordan jeg kan få det vekk ? Har Win tasten hengt seg opp ? Lenke til kommentar
LogiT3x Skrevet 10. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2013 Har Win tasten hengt seg opp ? Hahaha, ja, det virket ut som det ja x).. takk for svar .. Løst.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå