Roar Kneppen Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Landskap med vulkaner Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Hei, Roar. Flott bilde, - blå- og turkisfargene er helt fantastiske, og komposisjonen er ordentlig fin, den, også ! Det ser ut til å være sparsom vegetasjon, - vet du om området har har vulkaner som nylig har hatt utbrudd ? Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 10. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2013 Jeg husker ikke nøyaktig I skrivende stund når det siste utbruddet var. Du får heller søke på net. Men kan fortelle at Lanzarote har 111 eller 113 vulkaner - ikke helt sikker. Fra 1830-1836 var det sammenhengende utbrudd på Lanzarote og øyas størrelse økte betraktelig og øyas befolkning matte rømme øya. Noen påstår øyas størrelse ble fordoblet uten at jeg kan stå inne for det. Men det er ikke det området vi ser her som er den eldre delen sydover. Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Jeg husker ikke nøyaktig I skrivende stund når det siste utbruddet var. Du får heller søke på net. Men kan fortelle at Lanzarote har 111 eller 113 vulkaner - ikke helt sikker. Fra 1830-1836 var det sammenhengende utbrudd på Lanzarote og øyas størrelse økte betraktelig og øyas befolkning matte rømme øya. Noen påstår øyas størrelse ble fordoblet uten at jeg kan stå inne for det. Men det er ikke det området vi ser her som er den eldre delen sydover. Roar Hei igjen, Roar. Takk for utfyllende kommentarer, - da har jeg lært litt i dag ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg