borchgrevink Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg har en router på mitt ADSL-abm. Bak den har jeg to maskiner på nettverket. Den ene hoster en FTP-server på port 25252. Men jeg kommer ikke igjennom fra utsiden, selv om jeg har åpnet for port 25252.... Noen ide om hva jeg må gjøre? Christian Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Har du NAT'et også...? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Se her http://www.relativt.net/ TaZ Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 Hvilken FTP-server kan anbefales? Lenke til kommentar
dano5 Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 GuildFTPd er et meget bra program og har en meget god hjemmeside med bra brukerveiledninger om du skulle sitte fast! Bruker det selv og er meget fornøyd: er lett å sette opp og kontrollere, bare husk at du når du kobler deg til utenfra må du bruke "passive" i ftp-programmet og motsatt når du kobler deg til lokalt og eventuelt NAT'e routeren og åpne for porten i firewall'en til den porten du velger og porten under denne. Her finner du programmet, gratis er det også: www.guildftpd.com/ -------------- DaG Notland Lenke til kommentar
Cocheeze Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Vil gjerne anbefale RaidenFTPD. Genial FTP-server. Finnes masse bra script til den også. www.raidenftpd.com c0cheeze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå