cpt123 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Håper de gjør noe med vindusrammene som erstattet aero. ikke noe galt med minimalisme når det gjøres på riktig måte, men windusrammene i w8 ser hjemmelagde ut. hva med å fjerne rammene på sidene og i bunn sånn som chrome os? 4 Lenke til kommentar
mandelbrev Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Bedriften jeg jobber i skal bytte ut alt nå snart og har valgt å gå for Windows 7 iallefall. Og dette er en teknologi-bedrift.. Bedriften jeg jobber i er i ferd med å bytte ut alt snart og har valgt å gå for små bærbare med trykkskjermer, større trykkskjermer på skrivebordet og Windows 8.1. Og dette er en teknologi-bedrift... 1 Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Q2 2015 kan ikke være riktig, vel? Da nærmer man seg jo tid for neste OS release :s Nei WIndows 8 vil vare veldig lenge, blir nok ikke noe nytt før rundt 2017 Lenke til kommentar
b115242 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Fint, men jeg tror de skal skynde seg. Båten går temmelig ufortrødent ut av havnen der Android, OS X, og alle de andre er med. I nuet står MS på brygga og svetter! Jeg tror de bør ha to modus for Windows 8.x. Ett med "fliser" i pad-modus, og ett i PC-modus. Da har de kanskje en sjanse, og mer fornøyde kunder. Jeg tror også at pris på Windows vil være avgjørende framover. 1 Lenke til kommentar
trulseth Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Får jeg tilbake funksjonen på windowsknappen på tastaturet mitt er jeg strålende fornøyd! Er helt greit om den åpner "metro", jeg bruker "metro" som en snarvei til alle desktop-programmene mine, så jeg kan ha et rent skrivebord med et fint bilde. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Jeg tipper høsten 2014. (Ref. når windows 8.1 ble sluppet) Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Startisback ) Første fornuftige svar i denne tråden. Hva er det folk jatter og maser etter? Liker man ikke Metro UI'et, så finnes det da måter å fikse skiten på! Jeg har kjørt Startisback siden før 8.1, og kommer til å fortsette med det til 8.2 kommer. Hvis de kuker til 8.2 startmenyen på en eller annen måte, så kommer jeg til å fortsette med Startisback etter det også. Ingen problem... Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 YESS! Dette har jeg ønsket meg helt siden jeg fikk meg Win8. Endelig skjønner Microsoft at de gjorde en tabbe. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Startisback ) Første fornuftige svar i denne tråden. Hva er det folk jatter og maser etter? Liker man ikke Metro UI'et, så finnes det da måter å fikse skiten på! Jeg har kjørt Startisback siden før 8.1, og kommer til å fortsette med det til 8.2 kommer. Hvis de kuker til 8.2 startmenyen på en eller annen måte, så kommer jeg til å fortsette med Startisback etter det også. Ingen problem... Poenget er at man skal slippe alle instilgene og tvekingen Lenke til kommentar
rillto Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Jeg oppdaterte w8 på svigermors pc til 8,1 og ble syk av fargevalget. Mye gult og rødt gjorde meg helt sjøsyk. Heldigvis har hun eget bilde som skrivebordsbakgrunn men innloggings skjermen er kriminelt jævlig å se på. Start 8 menyen virket heldigvis også etter oppgraderingen. Likefullt når ting åpnes i en app må det flere klikk og bevegelser til for å få det bort fra skjermen enn i w7. Derfor er w8 best for nettbrett med små skjermer og w7 best for pcer med store skjermer. W8 var dråpen som fikk meg til å droppe microsoft. Bruker Apple og linux nå. Lenke til kommentar
G Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) LOL 2015. Tortur at vi må vente så lenge. Takk den andre elgen som har vært en stor bidragsyter med å få til denne endringen. Endret 10. desember 2013 av G 1 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Poenget er at man skal slippe alle instilgene og tvekingen Ingen innstillinger, ingen tveking (what?). Installere et program, ferdig arbeid. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Ingen innstillinger, ingen tveking (what?). Installere et program, ferdig arbeid. slik er det ikke enda hvis det skal fungere slik men ønsker Men det var referert til menysystemet Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Prøv modern mix fra stardock, og sammen med start8. Da har du dette idag. Lenke til kommentar
skrim Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Nå lynsnar det I lunden ja 1 Lenke til kommentar
Mjødulf Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Hva er vitsen med startknappen? Når det kommer et nytt operativsystem, så er vel meninga at det skal være noe nytt, skal en absolutt ha startknappen så bruk windows 7 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Hva er vitsen med startknappen? Når det kommer et nytt operativsystem, så er vel meninga at det skal være noe nytt, skal en absolutt ha startknappen så bruk windows 7 Det er vel ikke nok at "det er noe nytt", det skal jo helst være nytt og bedre. AtW 2 Lenke til kommentar
Mjødulf Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Hva er vitsen med startknappen? Når det kommer et nytt operativsystem, så er det vel meningen at det skal være noe NYTT, de som vil ha startknappen å mener den er så viktig burde bruke windows 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg