kent12345 Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Har et bra system med min 2500Barton, og Asus A7N8X DEL/GD. Har imidertid bare en "gammal" Crucial 256 MB PC2100 minnebrikke. Neste bør vel naturlig bli 2 x 256 MB PC 3200... Noen med spesiell anbefaling av merke? Ser at Asus har godkjent disse: Samaung Samaung Adata TwinMOS Winbond TwinMOS TwinMOS Kingston Corsair Hvordan er den praktiske ytelesesøkningen i f.eks. grafikk? Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Minimal. Den største ytelsen vil du få pga. eventuelle lave timings og at du kan kjøre FSB og minne synkront. At du kjører DualChannel over singlechannel vil du merke lite til. Gå etter PC3200 eller PC3500 RAM med lave timings. Mao. CL2 iafl. Lenke til kommentar
kent12345 Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 Ok< takk! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Tror det er snakk om 3-5% økning i ytelse så det er da ikke dumt, hjelper jo litt i mineintensive programmer. Ang rammen så kan du jo prøve Twinmos er mange her som bruker dem når de skal overklokke siden de er litt billigere, men har hørt at Geil skal være gode de også. Skal du overklokke langt bør du kjøpe litt raskere minnebrikker enn du normat hadde trengt. f.eks. økning i fsb til 200 da kan det være greit med 400mhz ddr brikker (Jeg er ikke ivrige overklokker så en som kan dette får si ifra hvis jeg tar feil) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå