Gå til innhold

Leseranmeldelse: Need for Speed: Rivals

Anbefalte innlegg

Hva slags maskinvare kjørte han spillet på?

kjørte det på en

AMD A10 5800K 3.8Ghz med

8GB minne 1600Mhz

og en EVGA GTX 660Ti 2GB

Ikke det kraftigste systemet en kan få på markedet men dette skulle være mer enn nok til å kunne kjøre Rivals og jeg har prøvd på lav grafikk innstilling med en oppløsning på 1280 X 1024 og får fremdeles frame drop.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De merkes ganske godt allerede på forsiden og i forumet (se vedlagt bilde), og har et helt annet utseende enn ordinære anmeldelser. Synes du likevel forskjellen er for liten?

Eksempel på en vanlig anmeldelse hos oss: http://www.gamer.no/artikler/anmeldelse-tearaway/154962

Nei, tenkte siden det var folk her som ikke fikk det med seg. Men dere har jo banner og overskrift, jeg var ikke våken nok til å se dette, selv om jeg fikk med meg at det var brukeranmeldelse. :)
Lenke til kommentar

kjørte det på en

AMD A10 5800K 3.8Ghz med

8GB minne 1600Mhz

og en EVGA GTX 660Ti 2GB

Ikke det kraftigste systemet en kan få på markedet men dette skulle være mer enn nok til å kunne kjøre Rivals og jeg har prøvd på lav grafikk innstilling med en oppløsning på 1280 X 1024 og får fremdeles frame drop.

Kan det være cpu som gjør dette? En a10 er ikke akuratt kjempe rask? Jeg er enig i at en amd a10 burde kjøre dette, men, det er jo mulig det er veldig dårlig "programert" og man trenger latterlig mye cpu kraft for å kjøre? Men det er kansje litt rart, med tanke på at et bilspill ikke vil være veldig cpu tungt? Skjermkortet ditt er det jo ikke noe i veien for! Bra anmeldelse i allefall! Selv om jeg tvilsomt ville satt så høy score ut i fra hva du beskriver... En jounarlist spire?

Lenke til kommentar

kjørte det på en

AMD A10 5800K 3.8Ghz med

8GB minne 1600Mhz

og en EVGA GTX 660Ti 2GB

Kan det være cpu som gjør dette? En a10 er ikke akuratt kjempe rask? Jeg er enig i at en amd a10 burde kjøre dette, men, det er jo mulig det er veldig dårlig "programert" og man trenger latterlig mye cpu kraft for å kjøre? Men det er kansje litt rart, med tanke på at et bilspill ikke vil være veldig cpu tungt? Skjermkortet ditt er det jo ikke noe i veien for! Bra anmeldelse i allefall! Selv om jeg tvilsomt ville satt så høy score ut i fra hva du beskriver... En jounarlist spire?

Jeg tror Hardware/Gamer.no har en Ekstra artikkel som tar for seg hvorfor sånne pcer som den jeg har, har de problemene jeg har nå. Og av det jeg kan skimte ser det ser ut til at det er store områder på kartet som ser ut til å kreve usedvanlig mye grafikk kraft og er grunne til at spillet går tregere for noen(Noe som ser ut til å tyde på dårlig koding). Jeg er det jeg mistenker det og har lest at det jobbes med en fiks til dette problemet. Jeg er enig i at jeg er usedvanlig snill med karakteren men har også hatt usedvanlig mye moro på tross av problemene. En journalist spire? Tusen takk for det. Med tanke på at jeg ikke skriver noe mye til vanlig. Jeg aldri har skrevet en anmeldelse før og skrev dette på en ettermiddag/kveld vet jeg ikke hvor mye som skal til for at en leseranmeldelse blir postet på Gamer.no men for en førstegang er jeg imponert selv ihvertfall.

Lenke til kommentar

Hei

Dette er en leseranmeldelse, ikke en anmeldelse skrevet av noen fra Gamer.no :)

ok, men da bør dere kansje trekke den anmeldelsen da, eller rette på scoren, siden 7/10 er helt feil, er mer 2/10

Poenget med leseranmeldelser er at enkeltpersoner skal kunne uttrykke sine meninger om et spill, og bare fordi du er uenig, er ikke anmeldelsen "feil".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...