onkel Punjab Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Har et problem jeg aldri har hatt tidligere: Har tidligere vært win98 på hard disken, men har lagd meg en boot disk og formatert og lagd èn partisjon. Det gikk helt fint. Men når jeg da etterpå setter i original XP CD, og booter fra den, så kommer den blå bakgrunnen med grå linje nederst med text på. Diverse ting installeres, men så etter 2-3 min blir skjermen svart, og kun en vannrett strek blinker oppe i venstre hjørne som om den loader eller noe, men ingenting skjer. Litt etterpå slutter også CDen og rotere. Noen som har hatt et lignende problem (og fant utav d) ??? Grunnen til at jeg brukte boot disk var at første gang jeg satte i XP CDen og skulle til å installere fikk jeg problemet nevnt ovenfor. En kompis nevnte at det ofte hjelper å formatere HD først så jeg gjorde d, men d hjalp fuckhole (altså ingenting)! Trenger hjelp, forslag folkens??? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 fungerer ikke xp cdbn skikkelig, kan du laset ned setupet som ligger på cdn ned fra www.microsoft.com og legge det på disketetr. Så booter du diskettene og når setup skal kopiere installfiler så setter du i cd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå