Kvalsvikfoto Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Fugler Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Har skikkelig sansen for de litt svevende og drømmeaktige bildene. Noe diffust, noe med å være på vei, hvor kommer de fra, hvor skal de, hva tenker de. Det diffuse utrykket kler mysteriet som fuglenes liv er Og så drar jeg det videre til egne drømmer da Teknisk litt støy i bildet, men hva gjør vel det Endret 10. desember 2013 av Jentungen1 Lenke til kommentar
Kvalsvikfoto Skrevet 10. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2013 Har skikkelig sansen for de litt svevende og drømmeaktige bildene. Noe diffust, noe med å være på vei, hvor kommer de fra, hvor skal de, hva tenker de. Det diffuse utrykket kler mysteriet som fuglenes liv er Og så drar jeg det videre til egne drømmer da Teknisk litt støy i bildet, men hva gjør vel det Jeg ønsker meg vinger til jul....og å settte kursen mot varmere strøk....:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg