LtdEdFred Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Heisann. Jeg kom hjem etter en hyttetur i helgen og skulle se på bildene jeg hadde tatt. Da jeg åpnet MemorySticken så kom jeg til å trykke på Delete knappen istedet for Enter og slettet dermed alt innholdet. Utrolig irriterende. Jeg håper på å få de tilbake ved å bruke et recovery program, men vet ikke hvilket. Jeg har prøvd PhotoRescue, og den klarte å finne tilbake bildene, men jeg får ikke lagret de i demo versjonen og vil gjerne slippe å betale 250 kroner for å få ut 20 bilder. Jeg prøvde også Photoretriever, men den klarte ikke å finne noe. WinHex ga samme resultat. Vet dere om noen andre jeg kan prøve? Kameraet er forøvrig et Sony Cybershot DSC-P72. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Se tidligere tråd om dette: http://forum.akam.no/viewtopic.php?t=153003&highlight= Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg gjorde faktisk et søk før jeg postet dette, men fant ingenting (var ikke sikker på hva jeg skulle søke etter så det kan godt være grunnen). Det eneste som sto nevnt der var jo det programmet jeg allerede har nevnt. Er det noen som vet om noen andre? Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg hentet nylig ut bilder fra et formattert CF-kort. Det var riktignok et par av bildene som ble "defekte" (halve bildet svart), men mesteparten kom pent og pyntelig ut. Brukte et program som heter PC Inspector Smart Recovery http://www.convar.com/en/default.htm , og dette har, såvidt jeg vet, ingen begrensninger. Lykke til! Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 Helt enestående Jungel. Flott program. Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå