Albert Andersson Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Slipper julestria, men jobber hele sommeren ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Jasså, du har begynt å drømme allerede. Det blir kanskje mye snømåking innen den tid. Men det slipper jeg her borte I tropisk klima. Hårete skapning du har gått løs på her. Har sett noen her borte som er bade dobbelt og tre ganger så store som de hjemme. Men noen fotomulighet har ikke bydd seg på dem. Roar Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Skikkelig bra! Tror et fint navn til den humla må være Albert, flink som han er Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 10. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2013 Jasså, du har begynt å drømme allerede. Det blir kanskje mye snømåking innen den tid. Men det slipper jeg her borte I tropisk klima. Hårete skapning du har gått løs på her. Har sett noen her borte som er bade dobbelt og tre ganger så store som de hjemme. Men noen fotomulighet har ikke bydd seg på dem. Roar Hei, Roar. Takk for hyggelig kommentar, - du ligger vel i hengekøya, mens vi snør ned, blåser av gårde i storm, og vasser i slaps i tusmørket ! Jamen ikke rart om om ønsket om en snarlig sommer melder seg ! Du er smart, Roar, - du gjør som trekkfuglene. Håper at du får noen fine fototurer, og får du festet noe (eksotisk) på brikka, så send det hit ! Fortsatt God Sommer ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 10. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2013 Skikkelig bra! Tror et fint navn til den humla må være Albert, flink som han er Hei, Laila. Takk for hyggelig kommentar, - håper sommeren 2014 kommer tidlig og varer lenge ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Syskarpt og flott sommerminne - og snart 'snur' sola Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 10. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2013 Syskarpt og flott sommerminne - og snart 'snur' sola Hei, Torhild. Takk for hyggelig kommentar, - jeg teller dagene til sola "snur" lørdag 21. desember, da går det mot lysere tider, igjen ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Hei Albert. For et herlig "solstreif" i denne mørke årstid. Resten av dagen tror jeg at jeg blåser i julestria, og bare "lar humla suse" Skikkelig bra Vennlig hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 10. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2013 Hei Albert. For et herlig "solstreif" i denne mørke årstid. Resten av dagen tror jeg at jeg blåser i julestria, og bare "lar humla suse" Skikkelig bra Vennlig hilsen Lisbeth. Hei, Lisbeth. Takk for hyggelig kommentar, - flott at du roer ned, det blir jul likevel ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg