AnonymDiskusjon Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Hei. Kjæresten min avsluttet forholdet (vært sammen i 3år), å etter et par uker/mnd siden hadde jeg sex med storebroren til en venn av han. Storebroren vil helst ikke at dette kommer ut, å det vil virkelig ikke jeg heller. Jeg og xen er på vei til å bli sammen igjen, å jeg har dårlig samvittighet grunnet dette. Jeg føler at jeg har vært utro på mange måter, selv når det var slutt mellom meg og han. Er dette noe som jeg bare skal satse på forblir hemmelig i en 100år, eller skal jeg fortelle det til han? hilsen forvirret jente 25 Anonymous poster hash: c1111...9ba Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Hvis verken han eller du er interessert i å fortelle om det, bør det ikke da gå helt fint? Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Er ikke utroskap dette. Om ingen sier noe blir det nok å gå helt fint, men virker som du tenker så mye på dette at du kanskje blir å slite med å holde det inni deg? Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Jeg tror ikke verden går under om du er dønn ærlig om det. Du kan jo risikere at ex'en din synes det blir vanskelig og at dere ikke blir sammen igjen. Men da er det har han fått mulighet til å ta stilling til det selv, og du har ingenting usagt mer. Lenke til kommentar
liealot Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Ingen av delene er galt å gjøre her, slik jeg ser det. Hva ville du at han skulle gjort, hvis han hadde hatt sex med lillesøsteren til en venninne av deg? Ville du ønsket å vite det? Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Greit å tenke over om du hadde ønsket å vite selv. Du var jo ikke utro, så er ikke noe galt som har blitt gjort. Ingen av dere ønsker at det skal komme ut, så burde ikke være noe problem - bare om du selv synes det er et. Edit: skrivefeil Endret 10. desember 2013 av Tvillingsjel Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Nå er det jo forsåvidt sansynlig at eksen din også har hoppet i høyet med andre. Det var slutt, og hva du (eller han) gjorde med andre -- er ikke utroskap. Hvorvidt du burde fortelle han det eller ikke, må du kjenne på selv. Finnes pros og cons for begge alternativer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Det faktum at det var innen familien gjør det jo kleint, nesten uansett hva som skjer fremover. En bør unngå sånne tåpelige ting, nok andre frukter å plukke. Jeg hadde holdt kjeft, som en østers. Forøvrig, lykke til med familiesamlinger og denslags fremover, denne vil sitte i lenge for både deg og "storebror". Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 (endret) Skittent. Er alt jeg klarer å tenke på. Eksen din fortjener bedre. Det er veldig tydelig at du ikke akkurat tok bruddet veldig tungt. Edit: Det har litt med min egen erfaring å gjøre. Min eks-samboer lå med en venn samme uke det ble slutt, vi hadde fortsatt leiligheten sammen! Når hun gjorde det var jeg aldri så sikker på at det var riktig å gjøre det slutt. Endret 11. desember 2013 av Gjakmarrja Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Hva du som singel gjør har INGEN noe med! Er du og lekekameraten din enige om å holde kjeft, så gjør dere det. Skulle dette mot formodning bli et tema bør du kunne svare at "dette har du ikke noe med". Én vakker dag slipper vi unna denne tullete holdningen rundt folk som har sex uten å være gift, har foreldres skriftlige tillatelse, sammfunnets aksept eller blitt lovpriset på et eller annet fjollete forum...! Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Det er kort vei fra broren til kompisen og denne ex'en. Så det er bedre å høre det direkte enn å få vite slike ting via rykter, eller at ex begynner å lure på hvorfor det er "kleint" mellom trådstarter og denne broren. Man får som man sår. Det var også ex som gjorde det slutt med trådstarter her av en eller annen årsak. Jeg tror de uansett behøver å rense luften skikkelig før de invisterer tre nye år inn i dette forholdet. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Om jeg skulle fortalt en potensiell partner om alle sexpartnere jeg har hatt og hva vi hadde gjort hadde vi hatt et samtaleemne resten av kvelden... Hva faen har har han med hva hun har gjort mens de var single egentlig? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) Om jeg skulle fortalt en potensiell partner om alle sexpartnere jeg har hatt og hva vi hadde gjort hadde vi hatt et samtaleemne resten av kvelden... Hva faen har har han med hva hun har gjort mens de var single egentlig? Fordi denne singel-perioden vil være midt inne i deres forhold om de prøver på ny. Du er skutt hvis du ikke skjønner at dette kan føre til problemer seinere. TS hadde aldri vært i denne situasjonen hvis hun ikke var så "løs" eller moderne. Kall det hva du vil. Endret 15. desember 2013 av Gjakmarrja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå