Gå til innhold

Hvor frekk kan man være ?

Eriksendrul

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså jeg røyker aldri i inganger,aldri i folkemengder ellers så går jeg aldri og setter meg ned ved siden av andre som ikke røyker og begynner og røyke selv, jeg går alltid vekk fra folk og blåser/røyker ikke så vinden treffer folk om det evt skulle være folk i nærheten.

Godt å se at det finnes røykere med et bevisst forhold til akseptable røykeplasser.

Mange røykere velger folkemengder og hovedinnganger til offentlige bygg når de skal ta en blås.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Ja, for løsningen er å være drittsekk tilbake. Synes det er rart verden er full av konfliketer og krig (i ulike former).

Hva med å være saklig, slik at det ikke utvikles til en større sak enn hva det allerede er?

Er ikke sikkert at han var 100% bokstavelig da. ;)

Endret av Gr�gger
Lenke til kommentar

Godt å se at det finnes røykere med et bevisst forhold til akseptable røykeplasser.

Mange røykere velger folkemengder og hovedinnganger til offentlige bygg når de skal ta en blås.

For mange er det jo ikke noe vits å røyke utenfor folkemengder, da kan jo ingen se hvor kule de er, haha. Bare idag hadde jeg 3 som røyket meg i trynet i busskøen, ikke hyggelig

Lenke til kommentar

Frekt tja, men du taklet det ganske dårlig. Jeg har mye erfaring med frekke folk og det beste er som regel å svare saklig med helt vanlig tone. Du kunne f.eks. spurt om hvor han hadde lest at IQ har sammenheng med nikotinavhengighet, mens du blåste ut og stirret rett ut i luften.

Det jo ikke noe morsomt :(

Lenke til kommentar

Det jo ikke noe morsomt :(

Det er jo det som er morsomt. Du overgår han intellektuelt ved å ta han på hevdelsen om at han har høy IQ, for han klarer ikke å komme opp med et bra svar i god tid, om i det hele tatt. Enten blir han stille, eller så blir han desperat etter å ta igjen og sier noe så ugjennomtenkt og dumt at han ser ut som en idiot.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Det er vell egentlig ikke lov og røyke i ingangspartiet til offentlige bygninger i det hele tatt + at jeg selv syntes det er ubehagelig og gå rett inn i en røyksky når jeg skal ut/inn i en butikk for eks. Det er jo rett og slett usunt for andre og være i nærheten av meg når jeg røyker og mine dårlige valg skal ikke gå utover andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...