Populært innlegg Eriksendrul Skrevet 9. desember 2013 Populært innlegg Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Jeg var ute og skulle se etter noen julegaver, så går jeg ut av kjøpesenteret og setter meg på en benk for og ta en røyk før jeg skal inn i den andre delen av senteret, Denne benken befinner seg langt fra inganger til noen som helst butikk og den står ca 20-30 meter fra en eneste bygning og folk går forbi pga gangveien ca 5 meter fra der jeg sitter, Det kommer da en kar i 40 åra og setter seg ned på benken bortenfor meg og han begynner så og uffe og småharke/hoste. Så snur han seg og sier til meg: Det går vell ikke an for deg og finne deg et annet sted og røyke der du ikke plager oss som faktisk har en høy nok IQ til og skjønne at røyking er skadelig ? Altså jeg røyker aldri i inganger,aldri i folkemengder ellers så går jeg aldri og setter meg ned ved siden av andre som ikke røyker og begynner og røyke selv, jeg går alltid vekk fra folk og blåser/røyker ikke så vinden treffer folk om det evt skulle være folk i nærheten. Problemet mitt her var at jeg satt på den benken helt alene, han kommer bort og setter seg ned og begynner og kjefte på meg for at jeg plager han med røyk. ( røyken var tent før han satt seg ned ) da han var ferdig med og spørre om jeg kunne gå et annet sted spurte jeg rett ut: Hvor faens dum går det an og bli ? du kommer og setter deg ved siden av meg for så og klage på at jeg plager deg med røyk, Trur ikke du skal skryte på deg noe særlig IQ. Etter jeg sa det så sa han ingen ting tilbake og han gikk etter få sekunder. Noen andre som har opplevd slike ting ? syntes dette er over kulen frekt. Endret 9. desember 2013 av Eriksendrul 23 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Så frekk som deg, å plage folk med dine skrittene vaner a gitt. Gå å ta deg en bannan. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Syntes dette er over kulen frekt. Hehe...kan vel si det var toppen av frekkhet, ja. Endret 9. desember 2013 av Maximalyd Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Er jo alltid noen som oppsøker konflikter. Triste mennesker. 3 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Altså jeg røyker aldri i inganger,aldri i folkemengder ellers så går jeg aldri og setter meg ned ved siden av andre som ikke røyker og begynner og røyke selv, jeg går alltid vekk fra folk og blåser/røyker ikke så vinden treffer folk om det evt skulle være folk i nærheten. Godt å se at det finnes røykere med et bevisst forhold til akseptable røykeplasser. Mange røykere velger folkemengder og hovedinnganger til offentlige bygg når de skal ta en blås. 3 Lenke til kommentar
fnatten Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Du skulle bare blåst røyken i trynet på han. 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Du skulle bare blåst røyken i trynet på han. Det ville nok ikke endt godt. 3 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Du skulle bare blåst røyken i trynet på han.Ja, for løsningen er å være drittsekk tilbake. Synes det er rart verden er full av konfliketer og krig (i ulike former). Hva med å være saklig, slik at det ikke utvikles til en større sak enn hva det allerede er? Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Ja, for løsningen er å være drittsekk tilbake. Synes det er rart verden er full av konfliketer og krig (i ulike former). Hva med å være saklig, slik at det ikke utvikles til en større sak enn hva det allerede er? Er ikke sikkert at han var 100% bokstavelig da. Endret 10. desember 2013 av Gr�gger Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Er ikke sikkert at han var 100% bokstavelig da. Det sa jeg ikke, og det er heller ikke viktig. Kommentaren min var egentlig mer generelt ment. Endret 10. desember 2013 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Godt å se at det finnes røykere med et bevisst forhold til akseptable røykeplasser. Mange røykere velger folkemengder og hovedinnganger til offentlige bygg når de skal ta en blås. For mange er det jo ikke noe vits å røyke utenfor folkemengder, da kan jo ingen se hvor kule de er, haha. Bare idag hadde jeg 3 som røyket meg i trynet i busskøen, ikke hyggelig Lenke til kommentar
KarlChilders Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Frekt tja, men du taklet det ganske dårlig. Jeg har mye erfaring med frekke folk og det beste er som regel å svare saklig med helt vanlig tone. Du kunne f.eks. spurt om hvor han hadde lest at IQ har sammenheng med nikotinavhengighet, mens du blåste ut og stirret rett ut i luften. 1 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Så frekk som deg, å plage folk med dine skrittene vaner a gitt Bra forsøk, Pudde93. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Frekt tja, men du taklet det ganske dårlig. Jeg har mye erfaring med frekke folk og det beste er som regel å svare saklig med helt vanlig tone. Du kunne f.eks. spurt om hvor han hadde lest at IQ har sammenheng med nikotinavhengighet, mens du blåste ut og stirret rett ut i luften. Det jo ikke noe morsomt Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Det jo ikke noe morsomt Det er jo det som er morsomt. Du overgår han intellektuelt ved å ta han på hevdelsen om at han har høy IQ, for han klarer ikke å komme opp med et bra svar i god tid, om i det hele tatt. Enten blir han stille, eller så blir han desperat etter å ta igjen og sier noe så ugjennomtenkt og dumt at han ser ut som en idiot. 3 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 10. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2013 Godt å se at det finnes røykere med et bevisst forhold til akseptable røykeplasser. Mange røykere velger folkemengder og hovedinnganger til offentlige bygg når de skal ta en blås. Det er vell egentlig ikke lov og røyke i ingangspartiet til offentlige bygninger i det hele tatt + at jeg selv syntes det er ubehagelig og gå rett inn i en røyksky når jeg skal ut/inn i en butikk for eks. Det er jo rett og slett usunt for andre og være i nærheten av meg når jeg røyker og mine dårlige valg skal ikke gå utover andre. Lenke til kommentar
Gråfrakke Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Er drittsekker over alt. Jeg ignorerer de. Det er en god hersketeknikk! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå