kent12345 Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hvor mye er det å hente å¨øke hastigheten på denne....? Har et ASUS A7N8X hk mvh Kent Lenke til kommentar
Blib Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Nei, med mindre den står på 1X eller noe er det ingen ytelsesøkning å hente. Men kan gjerne sette den opp til 8X, da det er der den skal være Lenke til kommentar
kent12345 Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 Rettelse: Jeg tenker bus frekvensen... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Ah, den 66Mhz-greia? den skal i så fall IKKE økes. Den skal aller helst sperres fast på 66Mhz slik at den ikke øker sammen med systembussen. Tåler *ikke* å bli overklokket noe særlig Lenke til kommentar
Akise Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 kjøpte akuratt same HK. Stillte FSB opp til 200 mhz. alt gjekk topp. men etter en ca. 10 min. i krevende spill klikker pc'n og restarten Anbefaler å kjøre AGp-bus på default, ellers kan du jo prøve å benchmarke deg fram til forskjellen.. Kunne ikkje svare helt på sprs. ditt.. vet ikke ytelsesforbedring Eg stillte AGP bus på default hverfall Lenke til kommentar
kent12345 Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 kjøpte akuratt same HK. Stillte FSB opp til 200 mhz. alt gjekk topp. men etter en ca. 10 min. i krevende spill klikker pc'n og restarten Anbefaler å kjøre AGp-bus på default, ellers kan du jo prøve å benchmarke deg fram til forskjellen.. Kunne ikkje svare helt på sprs. ditt.. vet ikke ytelsesforbedring Eg stillte AGP bus på default hverfall Ok. Stilte opp AGP frekvensen litt, og det ga litt utslag. I hvert fall p[ standard grafikktesten 3DM2001. mvh kent. Lenke til kommentar
kent12345 Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 kjøpte akuratt same HK. Stillte FSB opp til 200 mhz. alt gjekk topp. men etter en ca. 10 min. i krevende spill klikker pc'n og restarten Anbefaler å kjøre AGp-bus på default, ellers kan du jo prøve å benchmarke deg fram til forskjellen.. Kunne ikkje svare helt på sprs. ditt.. vet ikke ytelsesforbedring Eg stillte AGP bus på default hverfall Hvilket minne har du forresten? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 da stiller du vel opp pci bussen opp 33/66 er standard, når du gjør dette kan du skade komponenter og maskinen kan bli ustabil så må du gjøre det ikke øk den med mere enn ett par mhz (har gjort det selv siden jeg ikke kan låse pci/agp for å få hevet fsb) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå