wha96 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Hei jeg skal kjøpe online på Live For Speed, og lurer på om det går å betale med Visa Spendon. Er det som å betale med vanlig Visa? Har aldri gjort dette før så er usikker. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Bruk Paypal du Usikker på Visa Spendon Lenke til kommentar
wha96 Skrevet 10. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2013 Takk for svar. Jeg har bare Visa Electron, og vet liksom ikke hvordan PayPal funker. Må man være over 18 for å ha Paypal? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Usikker på om man må være 18, men det er jo bare å registere en konto og teste om de godtar kortet ditt Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 SpendOn kan brukes alle steder som godtar Visa så vidt jeg vet. Brukte det mye til å handle på nett før jeg fylte 18. Minuset er jo at selve kortet koster 40 kroner eller noe slikt og kan ikke fylles på. Lenke til kommentar
wha96 Skrevet 11. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2013 Ok, takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå