Gå til innhold

Hva skal den perfekte lommebok inneholde?


Anbefalte innlegg

Kjøpte en Crabby etter å ha lest om den her i tråden faktisk. Jeg er godt fornøyd med konseptet, men kvaliteten er et problem. Strikket i kortrommet er for stram, så kortene mine bøyes unødvendig. Dette forsterkes av en én cm lang ende på innsiden der den er sydd sammen som kortene kan bøyes rundt. Strikket som skal holde kortene fast holder også på å løsne på ene siden, men siden selve kortrommet er såppass stramt tror jeg ikke det er et problem.

 

Noen her som har tips til andre, lignende konsepter? Den lille hempen hvor jeg kan henge nøkler har vært veldig kjekk, så det er et krav.

 

Lommeboken jeg bærer med meg til daglig inneholder debet- og kredittkort, førerkort, treningskort og noen post-it lapper til små notater. Har også en lommebok med forsikringsbevis, kort til bomstasjon, diverse kursbevis, og fullt av medlemskort til butikker o.l, men den har jeg sjelden med meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et bankkort med millioner av kroner på, millioner av kroner inni, gavekort som fyller alle kortlommene, førerkort, et bilde av hvordan du reagerte når du vant i lotto, bilde av din bugatti veyron og uttpå må det være et bilde av et dollartegn på og en lenke sånn at ingen tar den. Vel, vel. Man kan vel drømme...

Endret av Kickass Grandpa
Lenke til kommentar

Sånn til vanlig hadde det holdt fint med en liten kortholder til bankkort og studentkort + semesterbevis (studentkort er adgangskort til både skole, treningssenter og bolig). Men siden jeg da antagelig hadde glemt å ta med resten ved behov så har lommeboka mi bankkort, kredittkort, studentkort + semesterbevis, Eurobonus-kort, NAF kort, #Ruter kort jeg ikke bruker, kort til vaskemaskin, medlemskort i studentforening og førerkort. Cash har jeg sjeldent og om jeg har det bruker jeg det med en gang for å slippe å drasse på det.

Lenke til kommentar

Så tråden og tenkte det kunne være en fin anledning å rydde litt opp i lommeboken mens jeg så igjennom alt som var i den. Bruker en sånn kombinert mobil etui/kortholder sak. Dette er det jeg fant:

 

-To debit kort(Personlig og ett jeg har felles med fruen)

-Kredittkort/eurobonus kort

-2x fordelskort på leiebil

-2x fordelskort på hotel

-5x reiseforsikringer :eek:

-Noen ymse visittkort, men de fleste var mine egne.

 

Lappen har jeg tydligvis mistet...

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Crabby-lommeboken min har gått i oppløsning, så nå er jeg på utkikk etter en ny en. Noen som kjenner til minimalistiske lommebøker i samme stil, men av bedre kvalitet, eller er det bare å gå tilbake til Exentrien? Ser at det er flere Kickstarter-prosjekter som utvikler minimalistiske lommebøker, men jeg gidder ikke å vente til oktober-november til jeg får en ny lommebok, gitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...