darkness| Skrevet 23. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2013 Har du varmet deg på dem er å fyre på dem? Lenke til kommentar
pascalbit Skrevet 23. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2013 Nei. Men du kan godt tenke på slags varme jeg får fra dem. Jeg kan nesten få akutte selvmordstanker, f. eks. tenker jeg at jeg skal hive meg foran neste buss... hvis jeg får de tankene, skynter jeg meg å ta frem noen vers, også føler jeg mye bedre! Spiller ingen rolle hva slags vers det er, bare det inneholder noe med Jesus! Da får livet plutselig mer mening! Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 23. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2013 Om du har slike tanker er det kanskje bedre å ha nummeret til en psykolog i lommeboken enn noen vers i fra bibelen. 5 Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 24. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2013 Den perfekte lommebok inneholder nødvendige kort, et par sedler og en kondom. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 27. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2013 Bestilte min Crabby den 12. og fikk de i posten i dag. ~14 dager. Veldig tynn og flimsete, men funker helt fint. Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 27. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2013 Jeg har noen sedler, et unødvendig stort antall mynter, samtlige kort og et par kondomer, bare sånn i tilfelle. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 28. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2013 Bestilte min Crabby den 12. og fikk de i posten i dag. ~14 dager. Veldig tynn og flimsete, men funker helt fint. Bestilte den 12 jeg også, så hadde ett håp om at den skulle komme i dag. Hvor i landet bor du? Kommer du til å bruke den eller ble den for kjip til daglig bruk? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 28. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2013 Jeg kjøpte to, og har tatt i bruk den ene. Bor for tiden i østfold. Ser nå at det står 12. desember på papirene jeg fikk fra Crabby, men jeg bestilte faktisk den 10. om jeg ser i historikke på e-posten. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2013 For min del inneholder lommeboken min til alle tider: Noen sedler,litt mynter og en 6-7 kort. Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 29. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2013 visa, førerkort, skysskort, donorkort, ca2-300kr i seddler og 100kr i myntfrikort og andre medisinske kort. Lenke til kommentar
kreppsen Skrevet 5. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2014 Førerkort, VISA, Mastercard, studentkort, skysskort og et par sedler. Har vel liggende både solkort og Elixia kort + litt kvitteringer, men disse kunne jeg vært foruten. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 1. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2014 Jeg kjøpte to, og har tatt i bruk den ene. Bor for tiden i østfold. Ser nå at det står 12. desember på papirene jeg fikk fra Crabby, men jeg bestilte faktisk den 10. om jeg ser i historikke på e-posten. Må si at konseptet er helt supert, men kvaliteten er rett og slett elendig. Strikke rundt holder på å falle i fra hverandre. Bunnen har begynt å rakne, og alt dette etter rett under 1 måneds bruk. Får håpe de kommer med en ny og oppdatert versjon om ikke så lenge, og at de da klarer å få på plass bedre kvalitet og en bedre måte for oppbevaring av 1-3 nøkler. Lenke til kommentar
stue Skrevet 7. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2014 Abrasus lommebøker. De er dyre, men av høy kvalitet. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 7. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2014 Den optimale lommeboken innholder noen andre sine penger. Min lommebok er fra RE: (ja, den var en gave) og inneholder VISA, Mastercard, i blant litt cash, førerkort, NAF-kort, studentbevis og nøkkelkort. Når jeg skal ut å reise, legger jeg i reiseforsikringsbevis og europeisk helsetrygdkort, samt medlemskap i Norsk Luftambulanse og Røde Kors. Andre beviser og sertifikater blir med i baggen, og jeg har elektronisk kopi av alle kortene. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 7. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2014 Min inneholder Bankkort, busskort, treningssenter kort og ca 100kr hvis bankkortet ikke fungerer/busskortet har gått ut:) Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 19. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2014 Noen som har testet denne her? Synes den ser ut som å være en super liten sak. http://dingsy.no/exentri-lommebok.html Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 19. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2014 Kortholder i skinn med med plass til kort på hver side, samt kontanter i midten. Maks 6-7 kort, samt nødpenger på 200-500 kroner i midten. Alle mynter legges i bukselomma i en spesiell lomme, eller puttes på sparegrisen. Lenke til kommentar
CYA Skrevet 20. april 2014 Rapporter Del Skrevet 20. april 2014 En perfekt lommebok inneholder det du behøver. For min egen del betyr dette den smukke sum av et debetkort, et personlig kredittkort, et firmakort, et førerkort samt et knippe egne visittkort. 1K i cash er også helt nødvendig. Kvitteringer går inn og ut når jeg lander heimen. Lommebok uten myntlomme er bevisst anskaffet. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 20. april 2014 Rapporter Del Skrevet 20. april 2014 Jeg kjøpte to, og har tatt i bruk den ene. Bor for tiden i østfold. Ser nå at det står 12. desember på papirene jeg fikk fra Crabby, men jeg bestilte faktisk den 10. om jeg ser i historikke på e-posten. Må si at konseptet er helt supert, men kvaliteten er rett og slett elendig. Strikke rundt holder på å falle i fra hverandre. Bunnen har begynt å rakne, og alt dette etter rett under 1 måneds bruk. Får håpe de kommer med en ny og oppdatert versjon om ikke så lenge, og at de da klarer å få på plass bedre kvalitet og en bedre måte for oppbevaring av 1-3 nøkler. Virker som at kvaliteten er varierende. Har hatt min siden juli 2013 og den er like fin som da jeg fikk den. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 22. april 2014 Rapporter Del Skrevet 22. april 2014 Minst mulig. Har ett bankkort og Ruter-kort i en kortholder av skinn. Førerkort og andre betalingskort lar jeg ligge hjemme. Det samme gjelder forsikringsbevis. Kontanter har jeg aldri bruk for i Norge, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå