AnonymDiskusjon Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Har vaert plaget med vond rygg siden 2010, jobber deltid 2 ganger i uka men setter meg ofte opp flere vakter. Paa jobben bare sitter jeg paa en stol hele dagen, er veldig ubehagelig for ryggen og bare biter det i meg trenger jo pengene. Men kjenner at jeg snart ikke takler det mer, har veldig vondt og det gaar utover arbeidet og humoret. Jeg er 24 aar og bor hjemme, har ikke penger til aa flytte ut, studiene er paa vent, er dt mulig aa gaa til nav og faa gjort noe med dette? Tjener nesten ikke en dritt heller under 10 000 i mnd vet ikke om jeg har krav paa penger Anonymous poster hash: be777...b26 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Du kan jo absolutt ta en prat med NAV, men dette bør gå igjennom fastlegen, som kan sende deg vidre slik at du får sjekket ryggen. Lenke til kommentar
NU`er Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Jeg er ikke så god på jussen, men kanskje finner du noe passende her: https://www.nav.no/Arbeid/Arbeidss%C3%B8ker/Inntektssikring. Ellers kan du alltid ta kontakt med dem for å få litt informasjon, noe som garantert ikke ville skade deg. Lykke til Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Men ikke forvent det helt store av NAV, slik at du blir skuffet. Lykke til. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Ja, snakk med en lege først. Legen henviser deg til NAV hvis det er aktuelt. På min forrige arbeidsplass hadde vi en kar som hadde aktiv sykmelding på grunn av ryggen sin. Han møtte opp på jobb når han var i stand til det, og dro hjem tidlig hvis det ble for vondt. Endret 9. desember 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
G Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Ja, snakk med en lege først. Legen henviser deg til NAV hvis det er aktuelt. På min forrige arbeidsplass hadde vi en kar som hadde aktiv sykmelding på grunn av ryggen sin. Han møtte opp på jobb når han var i stand til det, og dro hjem tidlig hvis det ble for vondt. https://www.nav.no/Arbeid/Oppfølging+av+sykmeldte/Aktiv+sykmelding+opphører.282728.cms Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå