TraimZ Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Hei, der!Jeg er TraimZ! Jeg kom plutselig over en ide om å starte opp en Minecraft server, som er noe jeg generelt har holdt på med lenge. Men jeg måtte finne et bra konsept. Og etter en del tenking, har jeg til slutt funnet det! KonseptKonseptet er et slags spill i Minecraft. Selve spillet handler vell mest om Zombier og slikt. Skaffe seg Points, komme opp i rank, kjøpe nytt utstyr i shopen osv. I dette spillet er det (til nå) 2 gamemoder:Gamemode 1:Du og mange flere spillere starter på et map, hvor det er veldig mørkt. Etterhvert begynner det å komme Zombier (BOTer) mot deg som du skal ta. Om detar deg, mister du 1 liv. Du har 3 liv. Du har flere "våpen" du kan bruke, og nyedeler av mapet åpner seg jo lengre du klarer deg. Det kommer en litenapocalypse før du venter noen sekunder, så kommer den neste.Gamemode 2:Du og flere spiller starter på et valgt map, hvor det er mørkt. En starter somZombie, og han skal prøve å ta de andre. Zombiene har spesielle egenskapersom feks. super rask sprint. De andre spillerene skal prøve å beskytte seg.Dette er kjent i mange spill som "Zombie Mode".Jeg har hentet litt inspirasjon fra The Walking Dead. Det vil nok komme flere gamemoder i fremtiden. Men, jeg trenger hjelpÅ ha et bra konsept er en bra begynnelse - men det er vanskelig å skape dette helt selv.Derfor, trenger jeg hjelp fra folk som ville vært med å gjort dette mulig.Her er en liste:Host - Host er det jeg trenger mest. Jeg trenger noen som kan hoste gratis, som har bra nettlinje, som vil være med på prosjektet og som har grei hardware.Byggere - Noen kreative sjeler som kunne tenkt å utfordre seg selv ved å bygge noe stort og helt unikt, og som også kan jobbe sammen med andre.Det kommer nok mere etterhvert... Jeg vil bli med, hva skal jeg gjøre?Om du vil bli med på prosjektet, setter jeg STOR pris på det!Det du må gjøre er å skrive en kommentar nedenfor som inneholder litt info om deg selv,tidligere erfaringer, (host) hardware og nettlinje og Skype navn. Jeg vil kontakte deg!Takk for meg. Lenke til kommentar
Sverre26 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 jeg kan hoste serveren Lenke til kommentar
TraimZ Skrevet 12. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2013 jeg kan hoste serveren Har du skype? Lenke til kommentar
firepires Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Heisann, jeg har en server pc med i7 prossesor og 16 gb ram. har 60-60 linje. Ta kontakt på skype: sander.landa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå