Genki Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Hei! Jeg trenger litt hjelp med min iPad, den vil ikke lade. Når jeg kobler til laderen kommer det opp en melding hvor det står "Dette tilbehøret støttes kanskje ikke." Når jeg klikker OK, står det følgende på låseskjermen: "Kabelen eller tilbehøret er ikke sertifisert og vil kanskje ikke fungere optimalt med iPad-enheten". Dette er veldig merkelig siden jeg har brukt denne laderen side jeg kjøpte iPaden for ca. ett halvt år siden. Noen som har opplevd lignende før? Vet ikke om det er laderen eller iPaden det er noe galt med, og siden iPaden bruker en lader med liten plug-in har jeg ingen andre ladere hjemme som jeg kan teste. Takker på forhånd for alle svar! Endret 9. desember 2013 av Genki Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Er det original lader du bruker? Hvis ikke, har du nylig oppgradert firmware/programvaren på iPaden, eller installert en oppgradering? Ny firmware kan gjøre at iPaden nekter å bruke uoriginalt tilbehør, selv om det fungerte med forrige firmware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå