sven-o Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hender jeg klikker innom aetat for moro skyld(vil bli ferdig med utdannelse først), og fant denne. Kanskje av interesse for noen? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Aah... Hadde vært stas, det må jeg innrømme! Bedre enn å jobbe på Esso iaffal (selv om det heller ikke er så gæli...). :-) Er nok bare noen år for ung og kan oppfyller ikke kravene.. :wink: Lenke til kommentar
pekle Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Kan jo prøve denne og, men regn med hard konkurranse og gi beng i Dreamweaver Lenke til kommentar
magikern Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Kan jo prøve denne og, men regn med hard konkurranse og gi beng i Dreamweaver er jo en stilling "skapt" for meg det der... You are the right person to apply if you are an XHTML and CSS expert, and if you're interested in Web standards, accessibility and usability. It's required that you can write all code by hand. skriver validert xhtml1.1strict og validert css2 på alt jeg lager av sider, selvfølgelig uten hjelp av wysiwyg programmer... kanskje jeg søker på den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå