Velosiraptor7 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) I dag fikk jeg plutselig vondt i magen og gikk på do. Da kom nummer 2 bløt og sprutende. Dette skjedde to ganger i dag. Og i tillegg har jeg en tilbakevendende liten verking over kneet på høyre fot. jeg pleier ikke å ha diaré. Kan den løse magen ha vært fordi jeg åt banan i går? Hva kan verkingen som kommer og går over kneet være? Jeg håper jeg får saklige svar, for jeg trenger råd om hva dette kan være. Endret 9. desember 2013 av Velosiraptor7 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Jeg har hatt verking over kneet i 20 år, noen ting må man bare leve med, så fremt de ikke ødelegger alt. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Godt mulig du har "spist" noen ekle bakterier som gjør ugang. Eller bare blitt smittet av et virus/bakterier. Går no over etter 1-3 dager. Viss det varer lengre må du til legen. Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 9. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2013 Takk. Verkingen på låret er gått bort nå, men jeg har kalde hender og er litt halvslakk uten å ha feber. Jeg målte temperaturen og den er 36,4. Mamma hadde forkjølelse for to dager siden da jeg og mamma var sammen og handlet. Hun hadde i tillegg feber. Kan jeg ha fått en løs mage av mammas forkjølelsesbakterier/virus? Jeg har bare gjort nummer 2 to ganger i dag og da hadde jeg mageknip som gikk bort etter at jeg hadde gjort nummer 2. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Er nok et en klassisk infeksjon. Unngå junkfood, spis sunt. Det hjelper. Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 9. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Nå føler jeg meg bedre. Feberfølelsen var bare forbigående. Endret 9. desember 2013 av Velosiraptor7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå