KOA1 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Hallo, trenger litt hjelp! Saken er som følger: Jeg har en SSD i min stasjonære pc som på mystisk vis er blitt stappfull. Det vil si det er denne jeg kjører operativsystemet og de viktigste programmene fra. Den benyttes IKKE til lagring. Til lagring har jeg en egen harddisk på 2 tb, Problemet er at på SSD så er det 240 MB, altså INGENTING av plass igjen..... Og jeg fatter ikke hva som tar opp plassen.. Jeg klarer ikke å finne noe jeg kan slette.. Og jeg har tatt disk cleanup og alt det der "basic" greiene. Pc`n som blir brukt i jobb (les; ble) er fullstendig ubrukelig. Normalt går en stor del Adobe programmer samtidig for at jeg skal få gjort min jobb, men nå vil den ikke engang åpne spotify..... Egentlig skulle jeg helst har formatert den. (bortsett fra disken hvor alt av materiale ligger!) Men jeg har jo ikke noe windows cd eller noe som helst ... Noen som har noen gode råd? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Det er som regel to store systemfiler som tar plassen, spesiellt når man har mye RAM. Systemfiler er vanligvis skjult. Se denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1551875 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå