Carl Dørnberger Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Hei, jeg har nylig deltatt frivillig på et film prosjekt om Edwart Munch. De ha allerede gitt ut 50 kopier hvor navnet mitt er skrevet feil. Hva gjør jeg og hva er kravene mine? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Vel, det hele kommer an på om du har en bindende kontrakt eller ikke. Vil ikke dette få et større økonomisk tap for deg ville jeg ikke brydd meg så mye om det sålenge det er en mindre skrivefeil. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Jeg har dessverre ikke en løsning på utfordringen din, men jeg finner det relativt morsomt at du staver Edvard Munch feil, temaet tatt i betraktning. 6 Lenke til kommentar
Carl Dørnberger Skrevet 9. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2013 Jeg har dessverre ikke en løsning på utfordringen din, men jeg finner det relativt morsomt at du staver Edvard Munch feil, temaet tatt i betraktning. Hehe dobbel facepalm xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå