Øystein.F. Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Både Sonys og Microsofts plattformer får eksklusivt innhald.Metal Gear Solid V: Ground Zeroes har fått dato Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Retro Snake > Raiden 3 Lenke til kommentar
h4nseN Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Ååårh, gleder meg! Klarer ikke å vente! :/ MUST. HAVE. NOW! Lenke til kommentar
havfal Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Eksklusivt innhold av denne sorten er usmakelig. Rett og slett. Er det sagt noe om muligheten til å kjøpe Deja Vu på Xbone og vice versa? 2 Lenke til kommentar
Phate Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Kjipt med eksklusive ting som dette. MGS er favorittspillene mine, men dette lukter melkeku lang vei... 2 Lenke til kommentar
seda Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 å herregud å herregud å herregud å herregud å herregud å herregud å herregud å herregud å herregud å herregud å herregud å herregud å herregud å herregud å herregud !!!! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Hvorfor er det kjipt med eksklusivt innhold som dette?Hvis en sitter med begge konsollene, som sikkert flere gjør/vil gjøre så må det jo være noe som gjør at en velger å kjøpe et multiplatform spill til den ene konsollen over den andre.Ting som dette er med å tippe den vektskåla.Usikker på hva som er kulest av Retro Snake og Raiden, men jeg liker at det brytes opp mer ved at en spiller Raiden fremfor Snake. Titanfall 13. Mars og MSG 18. Mars. Hva med en Xbox One dato for Norge da!? Endret 9. desember 2013 av Cappo Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Dette her kjøper jeg nok på PS4. Har alle andre MGS eventyr på Sony sine konsoller, så ser ikke noe grunn for å bryte tradisjonen nå Nå har jo Sony dradd den forferdelige Dual Shock kontrollen opp av driten med DS4 også, så da er det bare fryd og gammen! Endret 9. desember 2013 av Mala 3 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Nå har jo Sony dradd den forferdelige Dual Shock kontrollen opp av driten med DS4 også, så da er det bare fryd og gammen! Watch your tongue peasant . Lenke til kommentar
-CerN- Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Retro Snake > Raiden Retro Solid Snake med Kiefer Sutherland som voice actor derimot < veldig lite Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Watch your tongue peasant . Min mening selvfølgelig. Og Dual Shock 3 er en helt forferdelig, ulogisk oppbygd pissekontroll 4 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Skal virkelig bli deilig å spille med DS4 her ja. Prøvde DS3 etter en uke med PS4, og det var bare sorgen..... Lenke til kommentar
Phate Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Hvorfor er det kjipt med eksklusivt innhold som dette? Fordi jeg, som forbruker, kjøper et produkt og forventer å få et fullverdig produkt. At grafikken på konsoll er underlegen PC er en forutsetning forbrukeren er inneforstått med, men at selve innholdet er annerledes fra konsoll til konsoll er bare... kjipt. Kjipt, kjipt, kjipt. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Da blir det PS4 kjøp 18.Mars Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Skal virkelig bli deilig å spille med DS4 her ja. Prøvde DS3 etter en uke med PS4, og det var bare sorgen..... Da er du en av veldig få Heldigvis. Lenke til kommentar
CirkA7 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Retro Solid Snake med Kiefer Sutherland som voice actor derimot < veldig lite "The following takes place between 6 A.M and 7 A.M." Kommer bare til å tenke på 24 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 veldig lite imponert over "rasshølfaktoren" som ligger i eksklusive oppdrag. Lenke til kommentar
MatsTF Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Dette MÅ komme på pc! Lenke til kommentar
Millha Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Gleder meg. En av grunnene jeg kjøpte ny konsoll. Xbox One. <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå