AnonymDiskusjon Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Kommer nok litt an på jenta, men stereotypisk tenner jenter på manndighet. Altså selvsikkerhet, fysikk, sjarm, styrke, dominans osv....... Hva damer forelsker seg i derimot, det er umulig å fastslå der snakker vi plutselig sosial status, penger, og alt mulig annet Anonymous poster hash: eb8a3...f76 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Høy og snill. Altså en kombinasjon av utseendet og personlighet. Jeg tenner bare på norske gutter, men dette ligger nok bare i hodet. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 At han er morsom og grei egentlig. Sånn seksuelt sett så kan det være utrolig mye. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Bensin, diesel, alkohol, papir, tre, stoff, bomull osv 3 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Bensin, diesel, alkohol, papir, tre, stoff, bomull osv Ojda. Håper ingen tenner på meg. Oh wait... Lenke til kommentar
mekanikern Skrevet 11. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2013 Bensin, diesel, alkohol, papir, tre, stoff, bomull osv Jeg er 15, ikke pervers 3 Lenke til kommentar
Ezmeralda Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Bart, skinnvest og lommelerker. 1 Lenke til kommentar
kkjlss Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Tror ikke det finnes noe fasitsvar, men fleste liker nok gutter med en blanding av alt. God personlighet, fint ytre og en grei sosial status Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Det er vel like forskjellig som hva som tenner menn. Noen liker ditt og andre liker datt. Men om vi snakker om det grunnleggende så regner jeg med at heteroseksuelle jenter tenner på sex med menn, siden det er det heteroseksuelle menn tenner på med kvinner - og det er vel egentlig det eneste vi for sikkerhet kan generalisere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå