IntelAmdAti Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 hvordan kan jeg stille denne optimalt? nå er fargene og lysstyrken stilt slik at modellene blander seg med bakgrunnene og blir nærmeste usynlige, jeg må få stilt den slik at det går ann og se folk i skygger og som står nærmt vegger med lignende farge på modellen. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Still på gamma og ikkje brightness Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 jess, jeg tester det! jeg har en liten teori om at flashbangs varer lengre med mye gamma, jeg skal teste det nå. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 jess! nå er det akkurat passe lyst i cs, takker så mye! :smile: jeg stikker og spiller og ser om det med flashbangs stemmer. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jupp.. si ifra da :wink: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 powerstrip er kongen. mye mer ok å stille inn og er helt uavhengig av de jalla commandsa ingame i CS som uansett ikke er noe serlig å stille seg etter. POWERSTRIP! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå