Gå til innhold

Hva trengs for å overføre bilder fra T610 til PC?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det lurer jeg fælt på.

Har hørt man må kjøpe en slags dings som er infarød som man kobler til pc'n slik at man kan overføre infarødt fra moben til dataen.

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en slik? Eventuelt en kabel?

Kjoep deg en BlueTooth usb addapter .. Det er drit kult aa kunne styre pcen fra mobilen ved hjelp av bluetooth.

Jeg bruker den daglig til aa styre winamp og Windows XP Media Center .

Lenke til kommentar
Det lurer jeg fælt på.

Har hørt man må kjøpe en slags dings som er infarød som man kobler til pc'n slik at man kan overføre infarødt fra moben til dataen.

Du trenger ikke en kabel eller slikt, nødvendigvis. Det jeg gjorde var å sette opp en epostkonto hos netcom og brukte den til å sende bilder etc. i mail til min egen adresse, som jeg så hentet ned fra nett. Du må nok betale litt i wap-oppkobling, men dog. Av en eller annen grunn ser det ut til at mitt kontantkort ikke blir belastet et eneste øre for mine nettutskeielser, men det er en annen historie 8)

Lenke til kommentar
Det lurer jeg fælt på.

Du trenger ikke en kabel eller slikt, nødvendigvis. Det jeg gjorde var å sette opp en epostkonto hos netcom og brukte den til å sende bilder etc. i mail til min egen adresse, som jeg så hentet ned fra nett. Du må nok betale litt i wap-oppkobling, men dog. Av en eller annen grunn ser det ut til at mitt kontantkort ikke blir belastet et eneste øre for mine nettutskeielser, men det er en annen historie 8)

Okey, smart! skal gjøre det når jeg får betalt abonomentet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...