flodhest Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Det lurer jeg fælt på. Har hørt man må kjøpe en slags dings som er infarød som man kobler til pc'n slik at man kan overføre infarødt fra moben til dataen. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en slik? Eventuelt en kabel? Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Det lurer jeg fælt på. Har hørt man må kjøpe en slags dings som er infarød som man kobler til pc'n slik at man kan overføre infarødt fra moben til dataen. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en slik? Eventuelt en kabel? Kjoep deg en BlueTooth usb addapter .. Det er drit kult aa kunne styre pcen fra mobilen ved hjelp av bluetooth. Jeg bruker den daglig til aa styre winamp og Windows XP Media Center . Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 fett! Mye koster en sånn? Hvor får jeg kjøpt det? Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 fett! Mye koster en sånn? Hvor får jeg kjøpt det? Paa de fleste serioese nettshopper .. MSI er vel aa anbefale. Selv har jeg en Belkin som virker superb rett ut av boxen uten noe mikk makk Lenke til kommentar
Musty Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg bruker den daglig til aa styre winamp og Windows XP Media Center . Jeg har i lengre tid vært på jakt etter softwaren du er nødt til å bruke til dette. Hva heter det, og hvor kan jeg få tak i det? :wink: Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Her kan du laste ned PcControl : http://www.christersson.org/software.php Lenke til kommentar
Ding Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Noen som veit om det finnes et slik "Pc Control" program for Siemens telefoner? Det hadde vært kjekt. Lenke til kommentar
Gompedyret Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Det lurer jeg fælt på. Har hørt man må kjøpe en slags dings som er infarød som man kobler til pc'n slik at man kan overføre infarødt fra moben til dataen. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en slik? Eventuelt en kabel? Du trenger ikke en kabel eller slikt, nødvendigvis. Det jeg gjorde var å sette opp en epostkonto hos netcom og brukte den til å sende bilder etc. i mail til min egen adresse, som jeg så hentet ned fra nett. Du må nok betale litt i wap-oppkobling, men dog. Av en eller annen grunn ser det ut til at mitt kontantkort ikke blir belastet et eneste øre for mine nettutskeielser, men det er en annen historie 8) Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 Det lurer jeg fælt på. Har hørt man må kjøpe en slags dings som er infarød som man kobler til pc'n slik at man kan overføre infarødt fra moben til dataen. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en slik? Eventuelt en kabel? Du trenger ikke en kabel eller slikt, nødvendigvis. Det jeg gjorde var å sette opp en epostkonto hos netcom og brukte den til å sende bilder etc. i mail til min egen adresse, som jeg så hentet ned fra nett. Du må nok betale litt i wap-oppkobling, men dog. Av en eller annen grunn ser det ut til at mitt kontantkort ikke blir belastet et eneste øre for mine nettutskeielser, men det er en annen historie 8) Okey, smart! skal gjøre det når jeg får betalt abonomentet. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Du kjøper bluetooth USB. Blar deg innpå telefonen ved hjelp av utforsker. Merker de bildene du vil ha innpå telefonen. Høyreklikker og velger klipput / Kopier Og så blir bildene overført uten problemer. Enkelt er det også! Slå den du! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå