VargAamo Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Lite nytt til vanlige forbrukere med det første.Lekkede planer fra Intel avslører nye proff-SSD-er Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Det som er for industrimarkedet er som regel også interessant for forbrukerne da det ofte er teknologi som havner hos dem etterhvert. Det blir spennede å se hva andre sore produsenter svarer med. Lenke til kommentar
morten_b Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Det er nok fornuftig for SSD leverandørene å selge de modellene de har nå og få betalt ned utviklingskostnader slik at de ikke kommer i samme uføre som OCZ gjorde. Tross alt er de aller fleste SSD leverandører nå oppe på en stabilitet og hastighet som alle kan leve med. Og prisene er synkende. På den måten har de ressurser til å komme sterkt tilbake når vi har en raskere erstatning for SATA Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 hva er greia med krytering på SSD egentlig? jeg haar aldri opplevd at jeg må oppgi/opprette en kode for å kryptere disken, så visst noen tar SSD'en min så vil de få full tilgang til mine filer.... er kryptering skrudd på som standard eller trenger man ekstra programvare ? Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Lekkasjen ble forøvrig først publisert på myce.com. Mange andre sider som bruker myce sine vannmerkede bilder fra artikkelen. HW har fått en mer unik artikkel etter min mening. Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 hva er greia med krytering på SSD egentlig? jeg haar aldri opplevd at jeg må oppgi/opprette en kode for å kryptere disken, så visst noen tar SSD'en min så vil de få full tilgang til mine filer.... er kryptering skrudd på som standard eller trenger man ekstra programvare ? Du må aktivere det i BIOS Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Du må aktivere det i BIOS Må man "logge på" SSD'en hver gang man starter PC'en da eller er den knyttet til hardware ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå