aslejohan Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Hei er det noen som vil hjelpe meg. Betaler gjerne litt. Jeg får ikke kontakt med htc, men skulle gjerne hatt ut minne. Den eneste kontakten jeg får er at jeg ser den på enhetsbehandling om jeg går i bootmodus. Finner den ikke på utforsker. Androiden er noen år gammel ca 3. Asle [email protected] Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Vel, du kan jo prøve å koble den til maskinen og bruke Recuva (gratis) for å hente det ut?Husk å sett den "Mass Storage"-modus på enheten. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Om du får den i "bootmodus" kan du vel hente ut filene ved hjelp av ADB. Lenke til kommentar
aslejohan Skrevet 9. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2013 Om du får den i "bootmodus" kan du vel hente ut filene ved hjelp av ADB. hei ja får den kun i bootmodus, men hva er adb? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) hei ja får den kun i bootmodus, men hva er adb? http://lmgtfy.com/?q=Android+ADB Endret 9. desember 2013 av Complexity Lenke til kommentar
aslejohan Skrevet 9. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2013 hehe jo det klarte jeg i stad, spør om jeg får til det derre :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå