Cuneax Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Forutsier hva du skal skrive inn.Telepathwords sier hvor dårlige passordene dine er Lenke til kommentar
dabear Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Hos Telepathwords taster du inn passordet ditt, og underveis gjetter tjenesten hva tegnene er. Forutsigelsen baserer seg på en database med utbredte passord og setninger, samt vanlig oppførsel ved valg av passord – som for eksempel avhenger av plasseringen av tastene på tastaturet. Unnskyld uttrykket, men hva i helsikke er det dere driver med på teknofil? Oppfordrer dere virkelig meg til å taste inn mine passord og gi de til en tredjepart? Jeg kan ikke se at dette kan tolkes på noen som helst annen måte. Endret 9. desember 2013 av dabear 4 Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Nå er det jo Microsoft som har tjenesten. Sjansen er vel stor for at de allerede har passordet ditt på et eller annet vis. Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Nå er det jo Microsoft som har tjenesten. Sjansen er vel stor for at de allerede har passordet ditt på et eller annet vis. Bare for å være på den sikre siden så gir vi dem passordet en gang til.... 1 Lenke til kommentar
oddsmurf Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Hos Telepathwords taster du inn passordet ditt, og underveis gjetter tjenesten hva tegnene er. Forutsigelsen baserer seg på en database med utbredte passord og setninger, samt vanlig oppførsel ved valg av passord ? som for eksempel avhenger av plasseringen av tastene på tastaturet. Unnskyld uttrykket, men hva i helsikke er det dere driver med på teknofil? Oppfordrer dere virkelig meg til å taste inn mine passord og gi de til en tredjepart? Jeg kan ikke se at dette kan tolkes på noen som helst annen måte. Som om ikke microsoft alleredet har passordet ditt.. Eller teknofil, for den slags skyld. Lenke til kommentar
Mollekanin Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Hos Telepathwords taster du inn passordet ditt, og underveis gjetter tjenesten hva tegnene er. Forutsigelsen baserer seg på en database med utbredte passord og setninger, samt vanlig oppførsel ved valg av passord ? som for eksempel avhenger av plasseringen av tastene på tastaturet. Unnskyld uttrykket, men hva i helsikke er det dere driver med på teknofil? Oppfordrer dere virkelig meg til å taste inn mine passord og gi de til en tredjepart? Jeg kan ikke se at dette kan tolkes på noen som helst annen måte. Som om ikke microsoft alleredet har passordet ditt.. Eller teknofil, for den slags skyld. Og om du ikke er logget inn, hva er da faren? Ja, de kan tracke ip og matche det opp mot diverse men da begynner man heller å overtenke ting føler jeg.. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Gadd ikke taste inn mitt eget passord, men "correct horse battery stable" ga følgende rekke: ???????????????????????????? Mitt nye passord er derfor "1 2 4325789". Full score. Shit, skulle ikke skrevet det her... Lenke til kommentar
nomore Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Som om ikke microsoft alleredet har passordet ditt.. Eller teknofil, for den slags skyld. Dersom tek-nettverket sitter med passordet eg bruker for å logge inn så er det noe _virkelig_ galt. De har ingenting å gjøre med passordet mitt. (punktum) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg