Odden Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 det virker som om jeg har blitt sperret ute fra irc. maskinene nekter å koble seg opp =( derfor har jeg ikke vert inne på #hw.no i det siste... men uansett så overlever jeg sikkert nå som jeg flytter til sogndal. må bare signere kontrakten =) Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Du kan fort få andre ting å tenke på enn data i Sogndal ja..... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Du kan fort få andre ting å tenke på enn data i Sogndal ja..... Øh.. Nei. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Som hva da for eksempel? ikke at jeg bor i sogndal... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 det virker som om jeg har blitt sperret ute fra irc. maskinene nekter å koble seg opp =( derfor har jeg ikke vert inne på #hw.no i det siste... men uansett så overlever jeg sikkert nå som jeg flytter til sogndal. må bare signere kontrakten =) Min maskin nekter også å koble seg til irc, så da må jeg bruke den gamle. Litt surt det der. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Som hva da for eksempel?ikke at jeg bor i sogndal... Ingenting å gjere på i Sogndal.. Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Budde der i to år og då var det iallefall nok å ta seg til med. Kanskje det betydde litt at eg var student, og at eg fekk nok av data på skulen.... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Budde der i to år og då var det iallefall nok å ta seg til med. Kanskje det betydde litt at eg var student, og at eg fekk nok av data på skulen.... Øy! Ke du klarte å gjere på i Sogndal da? :o Samle nummer på alle dei blodtrimma mt5ane? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Øy! Ke du klarte å gjere på i Sogndal da? :o Samle nummer på alle dei blodtrimma mt5ane?Spille fotball på Fosshaugane, vel! Tenk deg om før du spør så dumt. Deretter kan du spørre så dumt. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Tungt å tenke.. Har tenkt 3 ganger idag! Nei, men spele fotball? Fotball=fysisk aktivitet, fysisk aktivitet=æsj. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 fysisk aktivitet=æsj. That's the spirit BTW: hvis man er 14-17 hva er galt med å henge sammen med blodtrimmede mopeder? syykt morro å kjøre de, kjenner at dette er de ikke konstruert for (jadda, har da prøvd mt-5 i 100+) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 fysisk aktivitet=æsj. That's the spirit BTW: hvis man er 14-17 hva er galt med å henge sammen med blodtrimmede mopeder? syykt morro å kjøre de, kjenner at dette er de ikke konstruert for (jadda, har da prøvd mt-5 i 100+) Er 16. Det er morroare med 125! Original RS125 med svær fyr bakpå - 125km/t Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jaja, men kan trimme 125 også Men moped er morro det også, ikkeno prob å få de til å gå 150 heller... Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Øy! Ke du klarte å gjere på i Sogndal da? :o Samle nummer på alle dei blodtrimma mt5ane? Var nok ferdig med moped-interessa i dei dager du... Dessutan var det jaggu andre ting som gjekk i Sogndal som det var meir verdt å samle nummeret på.... Trente faktisk en god del, samt at eg var med han eg budde sammen med å skru på bilen hans en del... hehe... Så vart det jo tilbragt ein del timar på meiriet.... Men det er vel du ikkje gammal nok til..... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Men det er vel du ikkje gammal nok til..... Erm.. For å sei det sånn så ser ikkje fjøra ut søndags morningen heller. :hirr: Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 fysisk aktivitet=æsj. Du kommer nok til å få ett fint liv hvis du aldri trener styrke eller noe Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 fysisk aktivitet=æsj. Du kommer nok til å få ett fint liv hvis du aldri trener styrke eller noe Eh.. Ja.? Eg sitte jo ikkje i ro heile tidn da. Er jo ikkje absolutt nødvendig å drive med trening. Lenke til kommentar
Odden Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 oleredv: jaja, jobber på meieriet jeg. og du hafslobøgding, det er faktisk masse å finne på i sogndal... viss du er student... jeg sitter på meieriet hver dag, enten så finner du meg i vaktskjorte eller i rollespill eller i revymøte... det er alltid noe å finne på viss en gammel nok Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Blitt temmelig lei av heile Sogndal igrunn.. E sikkert ein del å finne på ja, men.. hm.. giddikje Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Blitt temmelig lei av heile Sogndal igrunn.. E sikkert ein del å finne på ja, men.. hm.. giddikje Altså er det ikkje plassen det er noke gale med, men deg........ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå