sparks Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hva er galt? Jeg setter inn Win Xp cden i min helt nye pc, den loader alle moduler eller hva det er.. og bare stopper eller restarter?? Har prøvd med 2 forskjellige cder, og den booter jo fra cden siden den kommer jo langt inn i loadinga.. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Abit NF7 v2.0 Slet med samme sak med samme HK ... ... formatert HD og kjørte med "safe mode" (elns.) i BIOS... gikk sinsykt tregt ... klarte det etter en del (!) forsøk ... Kondolerer med NF7S v2.0, men tror du blir kjempefornøyd når (hvis?) du får det til å funke Lenke til kommentar
sparks Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 Så det jeg bør gjøre er å kjøre safe mode i bios, installere xp og skru det av? eller?? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 Fant intet safe mode.. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 "Load Fail safe mode" elns. ikke "opt. settings..." Skrus av etterpå ja Lenke til kommentar
sparks Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 Vetke om jeg skrudde på istad.. Fikk hvertfall ikke buuta fra Xp cden.. Men det virker rart når man må faktisk inn å gjøre masse i bios hvis hovedkortet ikke er herpa? SUGER abit? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 hmm.. sliter fortsatt.. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 flash til siste bios. det måtte eg på mitt ic7 kort for og installere xp Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Har fått den opp nå, det eneste vi gjorde var å bygge den på nytt, og så bytta jeg skjermkort (vet ikke om det var grunnen.. det finner jeg ut imorgen..) og fiksa litt på booting greiene.. og vi var igang Når kjører jeg: 26c i system 40c på cpu *stolt* Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Heldigris ... min vår kommer ikke videre! Loader moduler greit... så står det: Starting Windows ... leeeeeeeeeeeenge ...... INGENTING SKJER!!!! Testet alle komp. nå (HDD, FDD, Kabler, skjemkort, RAM, CDRW, CPU) Returneres til komplett! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 Kjør biosen i safe mode.. Prøv det først.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå