Kurt Lekanger Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Android 4.4.1 vil la deg vise mobilskjermen på TV-en via Chromecast.– Ny skjermdelingsfunksjon kommer til Android Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Kanskje like greit? Miracast funker i alle fall veldig dårlig. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 På den kommende 4.4.1 versionen? Har hatt 4.4.1 på min Nexus 4 siden lørdag.. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Artikkelen omhandler utelukkende Android, men bildet er av en iPhone? 4 Lenke til kommentar
robot Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 kjempefint om dere hadde redigert artikkelen ved å legge inn et bilde av en android mobil i stedenfor bilde av en iphone. For det blir litt feil :-( 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Strålende! Ventet på dette. Bruker Chromecast veldig mye til youtube osv, kjekt at man nå kan sannsynligvis spille av ting fra mobilen \vise bilder osv. Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 9. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2013 kjempefint om dere hadde redigert artikkelen ved å legge inn et bilde av en android mobil i stedenfor bilde av en iphone. For det blir litt feil :-( Ops... Her gikk det litt fort i svingene. Tok et bildesøk på "chromecast" - og i farten så jeg ikke av miniatyrversjonen av bildet at det faktisk var en iPhone... Har byttet bilde nå - takk for at du sa ifra :-). 1 Lenke til kommentar
Junk Inbox Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Hva med å komme opp med en løsning der jeg kan speile sendingene på tv til mobilen ? Så jeg kan se mine favorittkanaler på senga, uten sumo ditt og datt. Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 9. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2013 Hva med å komme opp med en løsning der jeg kan speile sendingene på tv til mobilen ? Så jeg kan se mine favorittkanaler på senga, uten sumo ditt og datt. Det finnes faktisk. Slingbox er en dings du kobler til TV-en, og som lar deg styre TV-en/TV-mottakeren fra pc, mobil eller nettbrett ? slik at du kan se på alle kanalene du har på TV-en fra hvor som helst i verden (over internett). Litt info her: http://www.slingbox.com/go/slingbox . Selges i Norge: https://prisguiden.no/produkt/slingmedia-slingbox-350-181158 Ellers har både Altibox og Get kommet med løsninger som lar deg se TV på nettbrett ? men tror det kun er iOS hos begge. Lenke til kommentar
Junk Inbox Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Hva med å komme opp med en løsning der jeg kan speile sendingene på tv til mobilen ? Så jeg kan se mine favorittkanaler på senga, uten sumo ditt og datt. Det finnes faktisk. Slingbox er en dings du kobler til TV-en, og som lar deg styre TV-en/TV-mottakeren fra pc, mobil eller nettbrett ? slik at du kan se på alle kanalene du har på TV-en fra hvor som helst i verden (over internett). Litt info her: http://www.slingbox.com/go/slingbox . Selges i Norge: https://prisguiden.no/produkt/slingmedia-slingbox-350-181158 Ellers har både Altibox og Get kommet med løsninger som lar deg se TV på nettbrett ? men tror det kun er iOS hos begge. Interessant. Dette er absolutt noe dere burde teste. Spesielt 500 modellen som har wifi. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Artikkelen omhandler utelukkende Android, men bildet er av en iPhone? Det var en stor iPhone. Det er en Nexus 7. Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Det var en stor iPhone. Det er en Nexus 7. Det var en iPhone. Bildet er byttet nå. Lenke til kommentar
Lars Fosdal Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Dette er feil. Kommentarer og konstanter i kildekoden til 4.4.1 indikerer at Chromecast skjermdeling kommer - men det er ikke kjent i hvilken versjon av Android det vil komme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg