VargAamo Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 De første vinnerne er nå trukket ut.Konkurranse: Se om du vant i julekalenderens første uke Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Her kommer standardkommentaren: Noe er feil. Navnet mitt står ikke der:SSS Gratulerer til vinnerne! 4 Lenke til kommentar
FroZenThai Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Synd jeg ikke klarte å vinne noe, men gratulerer til vinnerne ! Noe jeg savnet litt var prosent på antall riktige svar Lenke til kommentar
VargAamo Skrevet 9. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2013 Synd jeg ikke klarte å vinne noe, men gratulerer til vinnerne ! Noe jeg savnet litt var prosent på antall riktige svar Hei! Godt innspill, listen er nå oppdatert Lenke til kommentar
C.. Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Gratulerer så mye til vinnerne Lenke til kommentar
Wolffie80 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 er må det være noe feil ett sted.. finner ikke navnet mitt.. Lenke til kommentar
MariusOX Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Her kommer standardkommentaren: Noe er feil. Navnet mitt står ikke der:SSS Gratulerer til vinnerne! Jeg vil også gratulere vinnerne.Jeg tenkte å kommenter "Synd at HW klarte å stave navne mitt feil, ikke bare en gang, men 8!" 1 Lenke til kommentar
C.. Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Ikke bare 8 ganger, men 16! Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Neste år syns jeg at kun "Ekstra medlemmer" skal få være med i disse konkuransene! Så det blir en "litt" større sjangse for at jeg vinner. 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Yay jeg vant =D !. Ikke et produkt jeg egentlig tenkte jeg trengte, men blir spennende å se om det gir forskjell =) Lenke til kommentar
OliverDH Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Faen, broren min vant Note III + Galaxy Gear .. Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Faen, broren min vant Note III + Galaxy Gear .. Ja, ædda bædda! Ble en morsom julegave! Hadde slettes ikke ventet å stikke av gårde med Note'n og Gearet! Uansett, masse gratulerer til de femten andre som vant i de første åtte lukene! 1 Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 ctrl-f søk etter åsmund,,,ingenting Men gratulerer til de som vant Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Det er nesten umulig å finne arikkelen her på nettsidene deres, måtte inn på forumet for å lete den opp... kunne ha vært greit å ha vinnerene litt bedre synlig ;-) Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Bare et lurespørsmål.. Når sender dere ut premiene til de som vant? :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå