HelloKjersti Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Har du flaksen på din side i år?Her er julekalendervinnerne Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 For oss som ikke vant savner vi oversikt over hvor mange som deltok og hvor mange som svarte rett på hver luke, det gjør det litt mer interessant enn bare lese navnet på vinnerne og rett svar. 5 Lenke til kommentar
Ole Bendik Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Jeg vant! Hadde vært litt gøy å se antall deltakere, for å se hvor heldig jeg var 1 Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 10. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2013 Jeg vant! Hadde vært litt gøy å se antall deltakere, for å se hvor heldig jeg var Ikke fullt så heldig som man må være for å ha 7 rette i lotto, men ganske så heldig likevel, såpass kan vi si. Hittil har andelen rette svar svingt fra omlag 95% til cirka 70 % for de fleste dagene, med en bitteliten felle som 75% av dere gikk i den ene dagen (altså, kun 25% som svarte rett). Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Og hvilken dag var fellen med kun 25% rette? Jeg gjetter på søndag 8. desember, der holdt jeg på å bli lurt, men dobbelsjekket heldigvis først. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Vil gjette på at det var de {ukjent antall} vise menn. Tross at tretallet ikke nevnes i Bibelen, har man antatt at de var tre, ettersom de overrakte tre gaver til Jesusbarnet: gull, røkelse og myrra 1 Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 10. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2013 Vil gjette på at det var de {ukjent antall} vise menn. Jepp. Tenk om noen spleisa? Var jo tross alt ganske dyre gaver! 1 Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Kjipt at man aldri vinner på slike konkurranser, men flott for de som gjør det. Det har definitivt vært mange flotte premier å vinne! Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Gratulerer Morten Norjørdet. Si i fra om du vil selge objektivet billig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg