MultiMalin Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Hei, Jeg er ikke flink på tekniske dubeditter, men jeg har fått meg samsung s4 og finner ikke ut hvordan jeg kan få den totalt lydløs? Når jeg tar den på "vanlig" lydløs, er lyden på kamera/snapchat etc fremdeles på.. hvordan får jeg disse av? finner ingenting på innstillingene for hver "app" heller! Heller ikke når jeg kobler til hodetelefoner fungerer det (lyden går ut av tlf, ikke gjennom hodetlf). Håper dere skjønner hva jeg mener, på forhånd takktakk! Hilsen Evneveike Malin Endret 9. desember 2013 av MultiMalin Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Jeg er ikke 100% sikker her, men tror det er ett eu reglement som sier at det skal komme lyd når man tar bilder med mobilen. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Hva mener du med "vanlig" lydløs? Noen S4 modeller har mulighet til og slå av lyden, men det kommer an på hvilket land de er laget for, noe som kommer av tingene MobilNerd nevner over.Men om jeg slår på lydløs lager ikke kamera noe lyd på min S4. Alternativet er nok og laste ned en annen kamera app fra Google Play. https://play.google.com/store/apps/details?id=soft.kinoko.SilentCamera Endret 9. desember 2013 av esoteric Lenke til kommentar
covah Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Jeg har en Telenorbrandet S4. Muter jeg telefonen, kommer det ingen lyd fra kameraet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå