Psykake Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Hei! Skal ut å fly 11 timer på onsdag og jeg er ikke så begeistret for å fly. Det er kjedelig og det skal ikke mye til før jeg får "mark" i kroppen. Flyet går 13:00 og jeg vurderer å ta en stilnoct (10mg) og en valium rett etter avgang. Jeg har ikke resept på noen av midlene. Noen som har noen nyttige innspill? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Uff, stakkars deg, må du kjede deg litt du da?Det er mye bedre å bare bite det i seg enn å misbruke psykoaktive legemidler. Det er sunt å kjede seg av og til. Endret 9. desember 2013 av Isbilen Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 9. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Uff, stakkars deg, må du kjede deg litt du da? Det er mye bedre å bare bite det i seg enn å misbruke psykoaktive legemidler. Det er sunt å kjede seg av og til. Takk for innspillet, men jeg tenkte mer på om noen hadde personlige erfaringer. Spesielt med tanke på komboen. Misbruk? Jeg får ikke sove på fly. Stilnoct hjelper mot det. Jeg har litt problemer med å sitte i en jernboks 10.000m over bakken. Valium hjelper mot det. Endret 9. desember 2013 av Psykake Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Jeg har personlige erfaringer med stilnoct, og jeg ville ikke våknet på en flyplass etter en stilnoct-søvn. Valiumen gjør det helt sikkert ikke bedre. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 9. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2013 Jeg har personlige erfaringer med stilnoct, og jeg ville ikke våknet på en flyplass etter en stilnoct-søvn. Valiumen gjør det helt sikkert ikke bedre. Det var nettopp det jeg lurte på. Takk. Da går stilnoct i søpla. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Hvis du vil sove på fly er det bedre med noen skikkelige ørepropper. Jeg har noen formstøpte til konsert/MC-bruk som også funker ypperlig i lufta. Det er nok litt sent for deg å få tak i slike innen onsdag, men hvis du stikker i en musikkforretning og kjøper hørselsvern med utskiftbare filtre (koster vel ca. 300), har du et godt alternativ. Helt vanlige reseptfrie reisesyketabletter er forresten også nokså sløvende, uten de samme bivirkningene som Stilnoct og valium. Endret 9. desember 2013 av Isbilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå