inzyr Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 hvor kan jeg laste ned alle spillene som kommer med se t610? Lenke til kommentar
parazite Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 www.sonyericsson.com/fun/ Lenke til kommentar
inzyr Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 takker for svar, men jeg fant ikke qbert på den siden. dessuten vet jeg ikke hvordan jeg kan laste ned til pc spillene fra den siden. Lenke til kommentar
Gompedyret Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Sånn cirka i samme gata, bare ikke helt: hvorfor i all verden var det ikke minigolf med på min t610 da jeg fikk den forleden? var bare qbert og en fjollete liten sak kalt colorbug. jeg hadde jo gledet meg til å spella minigolf på tbanen! (men sånn rent bortsett fra det så er t610 en helt aldeles for jævlig deilig mobb, selv med gammel firmware) 8) Lenke til kommentar
bert Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Hei Har du sjekket den andre menyen under spill? Der det står andre spill, ligger det noen spill til, inkludert minigolf... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå