crapgame Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg skal ha meg en cpu kjøler og har tenkt på en MIST CPU-kjøler, "Black Silence", men er redd denne er for svak. bør jeg heller velge en Thermaltake CPU-kjøler, "Spark 7+"? jeg har en intel 2.4 prossesor med 800fsb. maskinen skal brukes til spilling,lan,multimedia og videoredigering. Gjerne kom med forslag til andre kjølere. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 MIST black silence er ikke for svak. En kompis av meg hadde den paa en paa en 2.6 som var overklokket til 3.0. Cpuen hans var paa 40 grader idle og mellom 45-50 full load. Jeg anbefaler deg til aa kjope MIST Black Silence. Mvh FrenChie Lenke til kommentar
laneZ Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Litt feilpostet . Hadde BlackSilence før den holder vis du ikke skal klokke. Har CNPS7000ACU Zalman CPU-kjøler, m/spenningsregulator. ANBEFALES! Har den på full vifte bråk merker ikke mye i forhold til en BlackSilence ! Kjøpes hos microplex.no btw Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Litt feilpostet . Hadde BlackSilence før den holder vis du ikke skal klokke. Har CNPS7000ACU Zalman CPU-kjøler, m/spenningsregulator. ANBEFALES! Har den på full vifte bråk merker ikke mye i forhold til en BlackSilence ! Kjøpes hos microplex.no btw Denne Zalman kjøleren må være helt konge, den får helt toppkarakterer i bl. a. denne testen. Men den er tungvint å feste, veier mye (773g) og koster 440 kr hos 3DfxCool. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå