VargAamo Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Sjekk hva som skjuler seg bak kalenderluken:Konkurranse: Julekalender 2013 – luke 9 Lenke til kommentar
MelohnJohn Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Elsker hvordan NASen har NSA i navnet. 6 Lenke til kommentar
Brummar Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Kan jeg være den første til å bemerke den forferdelige spørsmålsformuleringen for ruteren? /Alle/ rutere opplever ytelsesfall over lange distanser; om du prøver å kommunisere med en ruter 15km bort så vil du se at ytelsesfallet er betraktelig. En presisering av hva dere legger i 'lange distanser' er på sin plass. Lenke til kommentar
Plux Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Hva med å gjøre listene over hvem som vant litt bedre tilgjengelig. Såvidt jeg har lest så skal det komme ut hver mandag? (antagelig ikke kommet enda i dag?) men hva med forrige mandag for hvem som vant på søndag? Finner ikke det jeg. 3 Lenke til kommentar
C.. Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Hvis du går tilbake til luke 1 så står det som på alle de andre lukene frem til nå at vinnerne av konkurransene blir offentliggjort i en egen artikkel mandag 9. desember. Så det kommer nok så fort redaksjonen har våknet etter helgen Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Fra Tek's prisguide: "Populære produkter siste time": 1. Zyxel NSA325V2 ...tilfeldig? 1 Lenke til kommentar
VargAamo Skrevet 9. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2013 Hva med å gjøre listene over hvem som vant litt bedre tilgjengelig. Såvidt jeg har lest så skal det komme ut hver mandag? (antagelig ikke kommet enda i dag?) men hva med forrige mandag for hvem som vant på søndag? Finner ikke det jeg. Hvis du går tilbake til luke 1 så står det som på alle de andre lukene frem til nå at vinnerne av konkurransene blir offentliggjort i en egen artikkel mandag 9. desember. Så det kommer nok så fort redaksjonen har våknet etter helgen Heisann! Jepp, trekningen er nå overstått, og vinnerne publisert på forsiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå