Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Melilot

Anbefalte innlegg

Jeg tenker på dem som mer full pakke-personer. Klær, livsstil osv. Det stemmer jo sikkert ikke, det er bare noe jeg tenker. Jeg er mer en person som bare har dette som noe jeg gjør på under sex.

Hva jeg liker er nå litt forskjellig. Jeg liker sikkert masse jeg ikke har tenkt over at jeg liker og. Noe fant jeg vel ut senest for veldig kort tid siden f.eks. Akkurat hva føler jeg ikke for å ta på åpent forum akkurat nå. :)

Du er ikke alene som ser på at de "ekte" BDSM'ere "alltid" liker/kler seg i lakk, lær gummi og driver på 24/7 med "perversiteter". Dette er noe som SMil Norge aktiv jobber med å få bukt på, disse stereotypiske "stempler" og syn mange mennesker sitter med.

Jeg har vært BDSM'er siden, ja så lenge jeg vet. Jeg har aldri likt å kle meg i lakk/lær/gummi etc. Om du hadde møtt meg på gata, på jobb, i butikken eller på happening på Nonna (lokalet til Oslo BDSM - hvor jeg og kona vanket mye før) så ville du ikke sett at jeg var BDSM'er uten å vite det på forhånd. Går alltid i vanlige klær og det er det jeg trives meg.

Som jeg har nevnt før, noen har det som 24/7 livsstil med evt oppkledning av typiske fetish klær eller annet, men det er nok en "fåtall" som gjør det. De fleste har det som krydder av og til når man har sex eller slikt, evt så kan også folk ha ett sted imellom "krydder og 24/7".

Så lenge man har interesser for det som omfavnes av denne "paraplyen" som kalles BDSM, så er man det. ;) Det hele dreier seg bare å finne sin form for å utøve den, om det er i senga 2 ganger i året, eller om det er 24/7, om det er naken, i sexy undertøy, i uniformer, i vanlige klær eller fetishklær, så gjør det man selv føler er riktig for seg. :)

PS, det er få i "miljøet" som har en "Dom som sjefer over en hele tiden". De fleste som har ett Dom/sub forhold har rollene i lek, men under vanlige dager så er man likeverdige (med kanskje en liten undertone av visse regler). Finn ut det som passer best sammen med partneren sin. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er noe som kalles TPE (Total Power Exchange) som kommer i flere "graderinger"! Felles for disse graderingene er at den Dominante overtar så mye kontroll som mulig over den underdanige. Det være seg alt fra hva slags klær den underdanige skal ha på seg, eller når han/hun skal legge seg på kvelden. Hva han/hun for lov til å spise eller se på på TV. De mest ekstreme variantene kan også ta kontroll på økonomien, ergo at det er den Dominante som bestemmer over kontoen og hva lønningen skal brukes på etc. Noen får kick av å ha ett TPE basert forhold hvor "slaven" ikke skal ha noen rettigheter i det hele tatt.

Det er ikke mange som bruker TPE i sin form for lek og samspill, men de finnes rundt om i verden. Er nok heller mer vanlig å fantasere om det enn å praktisere det.

24/7 trenger ikke å bety TPE! Enkel 24/7 kan være slik at den underdanige drar på jobb som normalt og om de er samboere/gifte etc så har de ett likeverdig syn på hverandre, men at den Dominante har satt noen regler og at han/henne har siste ordet i en sak.... "Gå inn på soverommet og kle av deg!" ;) hehe

Lenke til kommentar

Som jeg skrev så antok jeg jo at det ikke egentlig er sånn. Men artig at du nevnet SMIL. Jeg har hatt profil der for å snoklese på forumet, og for å prøve å delta der, men det funket overhodet ikke. Passet ikke inn i det hele tatt. Det hjelper nok og på at jeg ikke føler meg som en BDSM-er eller ville beskrevet meg som en.
Lenke til kommentar

Hehehe, folk med "peiling" er så forbanna opptatt av å sette i bås, og det synes jeg blir så dumt. "Er du sånn, er du dom, er du sånn er du sub, liker du ditt er du datt" osv, når jeg hører sånt piss får lyst til å be folk se til helvete å holde kjeft. Jeg forstår at det er vel ment, men det fungerer totalt mot sin hensikt. Jeg trenger ikke en eller annen besservisser til å prøve å forklare hva det betyr når ei snelle liker å bli klemt ned i madrassen, holdt fast og kanskje dradd litt i håret mens jeg dunker på bakfra, det er jeg og de fleste andre som gidder å tenke seg litt om klar over. Overanalysering, det virker nesten som enkelte har en dyp og inderlig trang til å påstå at de kan forklare alt, uten å egentlig ha grunnlag for det. Så en episode av Trekant (tror jeg greia het) som handlet som BDSM og det var så kleint å høre på at jeg slo av. Det var den eneste episoden jeg så...

Lenke til kommentar

Må vel være greit å teste ut litt ulike ting og se hva man liker, uten å settes i bås av den grunn.

Har ikke noe imot å bli slengt ned på en seng eller sofa og bare tatt jeg, bli sjefet litt over - betyr ikke at det alltid trenger å være slik ;)

AMEN!

Lenke til kommentar

@Leo_ om du refererte til mitt innlegg ang å "sette i bås" etc, så var det ikke meningen å "bås sette" ting, kanskje krøkkete formulert fra min side.

*End*

Vi er alle forskjellige og vi må alle som en finne ut av sin egen seksualitet. Om det noe fungerer veldig bra for noen så hvorfor ikke, om noe ikke fungerer så har man da i det minste prøvd og erfart det. :) Dagsform og annet kan også bidra til det som fungerte en gang ikke fungerer like godt en annen gang, så ja takk til variasjon sier nå jeg. :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...