Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Melilot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, jeg praktiserer ikke nevneverdig, men vet det er sider ved BDSM som veldig mange tenner på, uten å vite at det faktisk hører under det begrepet. Disse enkle små pirrende ting... :)

Det er vel der det begynner for de fleste, man tenner på småpsyke ting og finner ut at det ligger under BDSM.

Lenke til kommentar

Jeg er vel mer på bondage og dominance/submission delen. Og det er YAY!

(Har derimot ikke noe imot å bli slått, og jeg syntes det i seg selv er veldig tennende)

Jeg tenner ikke på å bli bundet egentlig, men å bli holdt fast, tuktet og dominert er fantastisk :D

Å bli klasket til i ansiktet mens man suger er YAY :D

Lenke til kommentar

Joda, BDSM er veldig super Yay! :dribble:

Har vært i gamet lenge, til og med stått på Rockefeller scenen under Sexhibition og utført Suspension Bondage. LOL Ja, Bondage er primærkicket mitt der, men er ganske alsidig. Taubondage = kunst og personlig! :D

Hver sin smak :D Spennende :)

Jeg har ikke vært i gamet så lenge, er bare noen år siden jeg fant ut at fantasiene mine faktisk ikke er unormale :p

Og nei, jeg har ikke lest 50 shades of grey -.-

Lenke til kommentar

1 bok som tok fullstendig av, men er en "trilogi" - http://en.wikipedia.org/wiki/E._L._James#Fifty_Shades_trilogy

Selv har jeg aldri bladd i boka og kommer nok aldri til å gjøre det heller.

BDSM er å mye, så man finner stort sett alltid noe for enhver smak kan man si. Noen gjør det light av og til som krydder, andre har det som livstil. Noen liker det ene og andre liker det andre, for å ikke glemme de millioner av andre varianter som kan kombineres innen BDSM! ;) Så lenge alle involverte parter er med 100% frivillig og man har en viss sikkerhet via SSS (Sunn Sikker Samtykkende) og/eller RACK (Risk Awarness Consensual Kink). Alltid noe for enhver smak kan man si. ;)

Lenke til kommentar

Jeg tenner ikke på å bli bundet egentlig, men å bli holdt fast, tuktet og dominert er fantastisk :D

Å bli klasket til i ansiktet mens man suger er YAY :D

Å bli holdt fast er veldig tennende. Alt fra å bli slått mellom låra, rumpa og ansiktet er digg!
Lenke til kommentar

hva er det du liker under denne paraplyen da?

Hvordan definerer du BDSMer?

Jeg tenker på dem som mer full pakke-personer. Klær, livsstil osv. Det stemmer jo sikkert ikke, det er bare noe jeg tenker. Jeg er mer en person som bare har dette som noe jeg gjør på under sex.

Hva jeg liker er nå litt forskjellig. Jeg liker sikkert masse jeg ikke har tenkt over at jeg liker og. Noe fant jeg vel ut senest for veldig kort tid siden f.eks. Akkurat hva føler jeg ikke for å ta på åpent forum akkurat nå. :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...