ErlingMK Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Hei Lurte på om noen vet om det går an og bare ta hovedmål og sidemål skriftlig og ikke muntlig, som privatist? Fikk 4, 4 og 3 på videregående som stdpkt og tilsvarende på eksamen. Hørt at muntlig krever mye arbeid og pensumlesing og da jeg er fornøyd med 4 i muntlig så har jeg ikke lyst å ta det opp. Lenke til kommentar
Captain Fantasy Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Jeg vil tro det går ann. Har en kammerat som tar opp noen fag på Sonans, blant annet norsk. Vet at han tok muntlig, og det var nok veldig lett, sa han, som fikk 6. Men hvis du serpå nettsidene til enten Sonans ellerBjørknes, eller noen andre privatistskoler så finner du nok ut av det. Eventuelt kan du jo melde deg til eksamen og bare droppe å møte opp til den muntlige. Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Har et lite oppdrag pågående om å fjerne alle firer fra vitnemålet mitt, så tok opp norsk hovedmål skriftlig og samfunnsfaglig engelsk skriftlig i høst (hadde eksamenskarakter + standpunktkarakter i begge). Skal ikke være noe problem å bare ta opp skriftlig, og ikke muntlig (eller bare hovedmål og ikke sidemål eller munltig). Stemmer ikke det har jeg virkelig driti på leggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå