Loomis Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 noen som vet om en måte å modifisere en elfheim pumpe slikt at jeg kan få en av/på knapp i froten av mitt kabinett? er meget kjedelig å stappe i en kontakt hver gang Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Et bedre forslag er nok å bruke et mellomrele, som styres av 12v fra PSU. Det finnes ferdige løsninger for dette, men det lar seg også gjøre å lage dette sjøl. Lenke til kommentar
Loomis Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 har du nå linker til hvor man kan finne det? jeg kan godt mekke en del annet, men jeg er ikke så glad i å leke med strøm Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Et bedre forslag er nok å bruke et mellomrele, som styres av 12v fra PSU.Det finnes ferdige løsninger for dette, men det lar seg også gjøre å lage dette sjøl. Jepp de har den på microplex og jeg bruker den selv, slipper å tenke på pumpa mer. Lenke til kommentar
Loomis Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 Swiftech relèkit ja. det må vel funke.. i hope. tnx ppl Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 La bare pumpen gå hele tiden. Lenke til kommentar
daho Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 men jeg er ikke så glad i å leke med strøm Det liker jeg, men noen ganger lukter det brødrister av ting og tang, hehe Lenke til kommentar
Daron Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg skal montere vannpumpen min i morra og har kjøpt meg en enkel Av/På knapp hos Clas Ohlson for ca 20 kr.. Denne har jeg tenkt å sette inn på ledningen.. Knappen kan da monteres der du måtte ønske.. Ja, et relee hos microplex er sikkert en mye bedre løsning.. men prisforskjellen er stor.... 20 kr vs. 390 kr Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 den kan jo bare gå hele tiden, er jo lagd for akvarier, der går de døgnet rundt. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Arctic hadde jo et godt forslag også. Ingen som reagerer på det da? For det gjør slett ikke noe om pumpa går 24/7! De er faktisk laget nettopp for det, og vil uansett holde i mange år. Det er jo definitivt den enkleste løsninga også! Nettopp, akkurat som sjefen sa. Var litt for seint ute nå.... Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 min 1046 bare går å går å går... borra et fint 10mm hull i nederste pci slot dekselet og så bare kutta ledninga og lagde den fin igjen med elektroteip. skader kanskje pumpa mer om en starter og stopper i ett sett fremfor at den bare får tusle å gå. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Hva med å file / klippe ut en "U" i PCI-blikket i stedet da, og legge ledningen i den? Da slipper man jo å klippe ledningen, og attpåtil lage (tvilsomme?) skjøter med elektroteip. Lenke til kommentar
Loomis Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 kanskje man bare lar pumpa stå på hele tiden, den lager jo ikke lyd anyway. og dere sir jo den ikke tar skade av det heller lagde et hull i bunnen av kabinette til å stikke ut ledningen, var vel ikke det smarteste, men det funker nu Vis noen har et billig luftveissystem til mennesker til salgs, ta gjerne kontakt! forkjølelse er nå evig dritt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå