Sinnapels Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Hei, var ute å kjørte en tur på 5-6km igår, og når jeg kom hjem og skulle lukeparkere, så kom det ett lavt dunk, og nå skjer det ikke noe når jeg setter den i gir og slipper clutchen. Jeg kan gi gass, og jeg får turtall, men det skjer ikke noe mer enn det. Men viss jeg setter den i 3 gir og slipper clutchen så kommer det en rar "Dunke/grinde" lyd. Noen som har noen formening om hva det kan være? Lenke til kommentar
dopus Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 kaputt utøserlager på clutch,.kaputt clutch wire, helt sikkert relatert til clutch/girkasse. Kan selfølgelig også være at clutchen er utslitt, men det pleier en å merke før det kommer så langt at det bilen ikke beveger seg når du setter den i gir. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Er det kun i 3.gir du får lyd? Ingen reaksjon i det heletatt i noen av de andre girene, ink revers? Isåfall høres det mye ut som defekt girkasse. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 9. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2013 Nå var jeg ute å testa igjen. Nå kommer den "Dure/dunke lyden" selvom den står i fri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå