Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Får ubehagelige tanker.

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg liker å spille tv-spill og har derfor en fin samling med xbox 360 spill, gamecube spill, ps2 spill, nintendo 64 spill, og 3ds/ds spill. Problemet er at i det siste har jeg ikke hatt lyst til å spille. Dette har ført til at veldig mange av de nyinnkjøpte spillene mine bare ligger der.

Har nettopp skaffet meg det nye zelda spillet til 3ds og blir uvel når jeg ser på det. Jeg synes det er bra, men da jeg gikk forbi det i stad ble jeg uvell, rett og slett fordi jeg ikke har fullført de andre spillene mine. Er dette en slags tvangstanke? Da ubehaget kom tentke jeg " Å nei, slutt å tenkt slik, slutt å kritiser deg selv for å ikke ha fullført spillene dine"... Uff det ble dårlig forklart. Dette gjelder andre ting jeg synes jeg har gjort dårlig eller ikke fullført. Nå pleier jeg å fullføre ting, men er jo noen ting som ikke blir fullført.

Er veldig trøtt fordi jeg sover så dårlig, men har prøvd å gi et eksempel på problemet mitt. Jeg håper jeg har gjort meg selv forstålelig.

Anonymous poster hash: b10fe...d10
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å være sliten kan forsterke disse følelsene, det er klart. Når det gjelder spillene, hvorfor må du fullføre dem alle? Kan ikke det gjøres ved en senere anledning?

Neste gang du tenker slik, prøv å akseptere tankene dine. Prøv å observere dem utenfra. Kjenn på følelsen tankene gir deg. Merker du noe i magen? Hvordan føles det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...