peugeot xps12 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 hei:) legger ut innlegg for ein venn. nokon som har erfaring om maxwell maestro? Lenke til kommentar
dopus Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Har hørt dem for et par år siden. Og dem heter vel egentlig German Maestro HD-PF200. Husker jeg og en kompis fikk en demo av disse for et par år siden da vi var i stavanger for å handle hos hifiklubben, bare tifeldig akkurat da at vi hørte på disse høgtalerne, men etter min mening hadde dem ganske god lyd. Ble kjørt noe live musikk fra cd, og det var nesten som å sitte i konsertsalen. Er egentlig på jakt etter høgtalere i denne prisklassen selv, og har lyst til å høre disse på nytt igjen, og vurdere hvordan dem spiller i forhold til xtz 99.36mk2 og vienna acustics Haydn Symphony Edition.. 3 forskjellige høgtalere til rundt samme pris.Har hørt haydn og disse er rå på mellomtone og diskant, men xtz og maestro er gulvhøgtalere med mer "trøkk"...what to choose..hmmmm. ble litt avsporing her..Maestro høgtalerene gjorde veldig bra intnrykk på meg da jeg hørte dem for et år og to siden. og jeg vil påstå at dem i hvertfall ikke er noe dårlig kjøp til prisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå